Összes oldalmegjelenítés

2018. július 31., kedd

Rosszul indult nap

Izgága. Ritka, amikor megül a fenekén.  Olyan, mintha mindig sietne valahová.Reggel 7-kor kint az udvaron befejezte a reggelit és valamiért befutott a házba. Közben én is indultam be az irodából. Láttam, ahogy elesett. Felém fordult és már ömlött a vér. A bejárati ajtó körül hasított tégla díszités van, a tégla éle találkozott a homlokával.
Csak ömlött a vér a fejéből, futottam az Apjához, aki elkezdte lemosni a fejét, nem jutottunk előbbre. Törölközőbe csavartam a fejét, hívni akartam a mentőket, de leblokkoltam és elfelejtettem a számot:(
Hajnal óta Zoli hányt, teljesen legyengült. Vinci fején teljesen átázott a törölköző, újba csavartam. Kende szempillantás alatt felöltözött, mosakodott és beültünk az autóba. Zoli lett volna a sofőr, ahogy bekötöttem magam, visszafutott rókázni. Vince nem sírt, csak az ütés után. Hívtam inkább egy taxit. Zoli itthon maradt Kendével.
A reggeli csúcsban egy eddig számomra ismeretlen útvonalon ment a taxis-látta, hogy nagy a baj és kb. 10 perc alatt bent voltunk a kórházban
Vince szédült, de nem hányt, nem volt eszméletvesztése. Nem vettem észre, a kórházban mondták, hogy csupa vér a ruhám. A sürgősségin-aminek a mai tapasztalat alapján csak a neve az-vártunk 2 órát!!Ilyen állapotban. Mosdóba nem mertem elmenni, mert mi lesz, ha ép szólítanak, közben Vince éhes lett(víz volt nálam és egy édességautomatából vettem kekszet)
 Egy sebész mellett több szakorvosjelölt volt. Megvizsgálták, összeragasztották(5 helyen)és átküldtek röntgenre. Na itt egyáltalán nem akart lefeküdni a vizsgálóasztalra. Ordított , nem engedte el a nyakam.  Három helyen kellett volna lefognom a két kezemmel. Szerencsére nincs törés, de mély a repedés. 10 napig nem moshat hajat, nem érheti víz a sebet, pihennie kell, utána szabadulhat meg a tapaszoktól. Ennek a nyoma a későbbiekben is megmarad neki. Lassan olyan lesz a buksija, mint a vonalkód. 5 év alatt ez a harmadik fejsérülése.
Hazafelé is taxival jöttünk,magamban számoltam vissza, mikor kanyarodunk be az utcánkba, mert úgy váltott sávot az ember, hogy megfordult vezetés közben(!), pedig kora alapján nem friss jogsival rendelkezett. Egyáltalán nem éreztem magam biztonságba mellette.
Minden jó, ha a vége jó. Vince délután jókedvűen ébredt, Kende is kipihente az egyhetes tábort(3 órát aludt ebéd után), Zoli már nem hány, a kőművesek legletteltek mindent.

2 megjegyzés:

  1. Jaj, jaj.....A fejből nagyon vérzékeny, pokolian és ijesztően tud vérezni. Zalán is lefejelt annak idején a hintaágyról és ömlött a vér a fejéből. Hát tényleg jó, ha a vége jó. :) Szép hetet nektek!

    VálaszTörlés
  2. Atyaég! Szegény Vinci és szegény TI! De a lényeg, hogy nem történt igazi nagy baj! A fej tényleg őrülten tud vérezni, még Toma 2 éves lehetett, amikor itt a Duna-parton elesett és a homlokát beütötte egy kavicsba, alig sértette fel a felületet, de úgy értünk haza, mintha valami baleseti helyszínről érkeztünk volna meg, szörnyű volt...De a lényeg, hogy tényleg jóra fordult minden, most már maradjon is így :) , puszi Nektek :) !

    VálaszTörlés