Összes oldalmegjelenítés

2018. július 24., kedd

Ottalvós tábor

Itt tartunk. Ottalvós táborba ment Kende, Kőszegre. Az iskola-oroszlánrésze van benne az osztályfőnöknek-szervezte. Változatos programok lesznek: strand, kirándulás, várnézés, versenyek, stb.
A suliban a tábornak már hagyománya van és mindenki, aki már részese volt , az dicséri. A legtöbben mentek az osztálytársak közül. Zoli szállította le mindenki csomagját. Elmondása alapján szép helyen vannak, a hegy tetején(milyen meglepő: összefutott azzal a családdal, akikkel a Rezi dinóparkban ismerkedtünk össze, kicsi a világ)és nevetgélve váltak el.
Minden este kapok egy összefoglaló emailt a napról. Közösen pakoltunk be, bízom benne, hogy legalább fogat egyszer egy nap, mindennap tiszta ruhát vesz fel, nem megy bele kullancs és egy életre szóló örök élményt szerez. A listán szereplő dolgokat vitte: ecset, vízfesték, tolltartó, színes, furulya, elemlámpa, sakk, könyv. Későn jutott eszembe, hogy a listán szerepelt még egy felbélyegzett boríték is, én is írtam anno a táborokról. Sőt a nyaralásainkról is szoktam képeslapot küldeni.
Nagyon hiányzik, soha nem volt még így tőlünk távol. Vince sokat emlegeti(bezzeg, ha itthon van:)Valahogy nem találom a helyem. Egy gyereknek a kívánságát lesem, egy gyerekre figyelek, egy gyereket viszek bandázni.
Olyan gyorsan eljött az idő, a leválás egyik szakasza. Volt pityergés.


2 megjegyzés:

  1. Mármint te pityeregtél? :)
    Én mindig arra gondolok, hogy egyszer majd elköltöznek a koliba, ha egyetemisták lesznek, na az lesz a rossz....Addig Hawaii van. :) :)

    Nálunk nem nagyon vannak ottalvós táborok vagy csak én vagyok alulinformált...A suliban van német tábor, a Balatonnál, szerintem jövő nyáron már megy oda is Réka...

    VálaszTörlés
  2. Ketten itattuk az egereket. Ma már csütörtök és mindjárt itt van a vasárnap, amikor újra láthatom:)

    VálaszTörlés