2018. július 29., vasárnap

Hazajött!

Reggelizett a csapat, amikor odaértünk. Megpuszilgattam és ki kellett jönnöm az étkezőből, mert elérzékenyültem. Zoli kérdezte is, hogy most miért sírok, már itt vagyunk. Igaza van, de akkor kijött belőlem. 1 hete nem láttam és nőtt!A mai hőségben a pólóhoz vastag, hosszú melegítőnadrágot vett fel. "A többi koszos", azért kibányásztam a táskájából egy még vállalható , lenge rövidnacit. A szálláshelyük a hegy tetején(miközben mentünk fel a busszal, nem néztem le, a fülem is bedugult), gyönyörű panorámával. 9 fiú és a tanítóbácsi és egy volt tanítvány aludt a tetőtérben(altatni egyik nap sem kellett őket)
Rengeteg programjuk volt, tömény volt.(Jártak Kőszegen, Cenken, Bozsokon, Velemben , Szombathelyen)A buszban a vállamra tette a fejét és már aludt is. Láttuk rajta, hogy nagyon fáradt, lassan, tagolva, halkan beszélt. Szerintem a környék összes látnivalóját megnézték, sokat túráztak, strandoltak.
4500 ft költőpénzt vitt(500ft hazahozott:), nem kértünk tőle semmit, de ő gondolt ránk és hozott nekünk ajándékot. Jószívű. Kaptam tőle egy szárított levendulacsokrot. Az apjának egy üvegben lévő templomot hozott,Vincének Cirákról egy képeslapot.  Ügyesen gazdálkodott, mert a szombathelyi strandon vett magának ice teát, fantát, jégkását, focilabdát.
Tegnap tartottak egy záróbulit. Tábortűzzel, énekléssel, tánccal, ki-mit-tud is a műsor része volt. A hangosításról a tanárok gondoskodtak(hangfalat és furulyát vittek)Kende a "Kende"feliratú frissen festett pólójában táncolt, pörgette a csípőjét, forgott, a tanító néni szerint Jakson7hoz hasonló koreográfiát nyomott le:)"Anya, képzeld 11-kor feküdtünk le!". Számolták és nézték a hullócsillagokat is.
A kis hátizsákja tele volt cukorkával. Második helyezett lett az ügyességi torna versenyen és harmadik az egyik reggeli szobaszemlén(az utóbbit bevezetjük itthon is:)
Átlépték egyszer a határt, voltak forrásoknál(Hörmann forrás, Hétvezér forrás, itt töltötték tele a kulacsaikat), mesélt a verbitákról, népi hangszerekről, Írott kőről, kőszegi várról.
Legfinomabb a milánói volt, reggel zenére ébredtek, este zenére volt a takarodó.Sokat sakkozott, focizott.
Kiesett a bal első foga. A tanító bácsi mondta, hogy akkor sírt egy picit, mert kérte, hogy postázza el nekem a fogát, a borítékba mellé tegye bele az Apja ajándékát is.
Örök emlék marad az első tábor!

1. Eh, férfiak! Hát hogy lehet olyat kérdezni, hogy "most miért sírsz"? :D Én is alig várom, hogy megálljon a kocsi anyuék háza előtt, amikor megyünk értük, már pattanok is kifelé és ölelgetem őket.