Összes oldalmegjelenítés

2023. november 28., kedd

Telefonhívás

7.45.-kor van becsengetés Kende iskolájába. A megállapodásunk szerint hív és/vagy ír, ha megérkezett vagy engem vagy Zolit. 7.52.-kor néztem rá a telefonomra és láttam, hogy 2 perce hívott, elmondta, hogy rosszul lett és kórházban van, Gyerekklinikán. Zoli kiviszi a Határ útra, 7.-kor már ott volt, a telefonhívás és a Határ út közötti időszakot tegnap egy kedves ápolónővel raktuk össze. Kende elájult a metróban, ráesett egy ápolónőre, aki végig vele volt és segített. Isteni gondviselés. Valaki benyomta a vészcsengőt a metróban, ami megállt, eszméletvesztés után 'visszahozták' Kendét, a következő megállóban(Ecseri útnál)két nő lifttel felhozta a felszínre Kendust, aki elkezdett sugárban hányni. Az ápolónő a Gottsegen Kardiológiai Intézetben dolgozik, oda vitték Kendét, az ápolónőnek műtétjei voltak, innen átvitték(a kocsimárkára emlékszik Kende a Gyerekklinikára, de a sofőrre nem)a Gyerekklinikára. Innen hívott fel és bőgve rohantam be, hívta Zolit is, ő előbb ért be. A sürgősségin csináltak labort, EKG, covid tesztet. Kértek egy koponya diagnosztikát a Heim Pálba, ők ott nem tudták megcsinálni rohamkocsival átvittek minket. Kende végig bágyadt volt, vannak részek amire nem emlékszik. A Heim Pálba a lázmérésen és az elfektetésen kivül nem törtlnt semmi, a koponya diagnosztikát nem csinálták meg, amikor kérdeztem, azt mondták, hogy nincs külsérelmi nyom, megfigyelik 6 órán keresztül az ortopédián(ott volt ágy), a megfigyelés lázmérésben kimerült. Közben 39 fokos láza lett, kapott egy Algopyrint, este hazaküldtek. Semmi előjele nem volt a rosszullétnek, nem volt lázas, nem köhög, nem fájt semmilye.Ahogy lázas lett, elkezdett folyni az orra. Az eszméletvesztés után szédülés és fejfájásra panaszkodott. A fejét nem ütötte be, mert az ápolónő elkapta, megkeresett a fb-n, érdeklődött Kendéről. Nekem a telefonomra nincs letöltve a messenger és az fb. Este hazajöttünk és felhívtam, megköszöntem, elmondani nem tudom, hogy mennyire hálás vagyok neki. Sajnos ilyen már 2021-ben is előfordult, Orfűn kirándultunk, egyszer csak eldőlt, akkor nagyon rövid ideig tartott az eszméletvesztés, vérnyomása magas volt, kivizsgáltatuk, semit nem találtak, vérnyomása rendeződött. Szerdán szívultrahang és EKG, magán kardiológián(a vizsgálatok pont a fizetésem felének felelnek meg). Délután jön a gyerekorvos, továbbra is lázas, hányni nem hányt. A száját elharapta az egyik ápolónő megkérdezte, hogy epilepsziás-e. Csoda, hogy a metrón ájult el és nem előtte, hogy mindenki készségesen segített, szállították őt, időt szántak rá.

5 megjegyzés:

  1. Te jó ég! Riadtam olvastam a soraidat, milyen rémisztő lehetett! :( Kendének is, nektek is. Jobbulást kívánok ezerrel! A körülményekhez képest tényleg volt mellett egy angyal, ami szerencse.

    VálaszTörlés
  2. Ójajjj.... ezt rettenetes volt még olvasni is. remélhetőleg kiderül, hogy mi okozta. Nem hajlamos pánikrohamra esetleg?
    Próbáljatok megnyugodni!

    VálaszTörlés
  3. Jaj, olvasni is rossz volt. Jobbulást!

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük szépen az együttérzést. Most kardiológiai úton indulunk el, arra gyanakszunk, hogy hirtelen sokat nőtt és kimerült. 172 cm és 44 kg, versenysportol és tanul. Vírus is lehet a háttérben, mert lázas és folyik az orra.

    VálaszTörlés