Összes oldalmegjelenítés

2023. november 2., csütörtök

Rumini szabadulószoba

Nóritól kapta Vince születésnapjára az ajándékjegyet a Rumini szabadulószobába. Rumini történetével Kende és én voltunk tisztába(Kendével anno még író-olvasó találkozóra is elmentem), ennek már jópár éve. Amikor az animátor megkérdezte, hogy ki ismeri a történetet, akkor csak én tettem fel a kezem:)Előzetesen online foglaltam pályát, a piros Holdbékák mocsarára esett a választásom. Kicsivel előbb érkeztünk, a Pagony könyvesboltok nagyon színvonalasak, rengeteg jó gyerekkönyv közül lehet választani(bőség zavara), elmentünk mosdóba, szekrénybe tettük a kabátokat és két hölgy elmondott minden fontos tudnivalót. Biztos, hogy kiszabadulunk, ha nem, akkor segítenek, de egyszerre kell segítséget kérni, tapsolva Ruminit hívni:)Mi kb. 3szor éltünk a lehetőséggel. Olvasni tudó gyerekeknek ajánlják, de mi felnőttek is nagyon élveztük. 60 perc áll a rendelkezésünkre, hogy kijussunk, a kalózkirály talált pecsétgyűrűjét kell felhúzni egy pirosan világító kézre a végén. 4 szobán keresztül haladtunk, izgalmas feladványokat oldottunk meg: kulcsot halásztunk le rács mögül, számzáras lakatot oldottunk fel, kódolt mondatot fejtettünk meg. Előfordult, hogy teljesen más irányba gondoltam a megfejtést: "két nagy fogja közre a kicsit"-magas, széles műnövények, lámpák vonalában gondolkodtam-tévesen. Vince jött rá, hogy az egyik szobából úgy jutunk át a másikba, hogy a bejárat előtt eltorlaszolt barikádot elmozdítjuk. Ajándékba kaptunk a végén kupont a kávézóba és a könyvesboltba(ügyes marketing fogás), amit biztos felhasználunk majd. Annyira belejöttünk a végére, hogy megbeszéltük, hogy a kék pályát is megcsináljuk(Vérszívó denevér)egy másik alkalommal. Ízléses, ötletes az egész!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése