Összes oldalmegjelenítés

2016. január 4., hétfő

KABOOST székmagasító

Erről a fantasztikus(csak szuperlatívuszokban tudom jellemezni)székmagasítóról soha nem hallottam, nem láttam bababoltokban egészen addig, amíg Andiékhoz el nem mentünk vendégségbe.
Ő mondta, hogy réges-régen a Brendonban lehetett venni, de már nem forgalmazzák, ő is használtan jutott hozzá.
Hazajöttünk és rákerestem a neten, egy használtat találtam, de a vevő nem jelzett vissza(akkor minek árulja?! ő eladni akar, én venni...), két budapesti cég árulja a honlapján, megrendeltem és két napra rá már a konyhánkban figyelt.
Hogy mitől annyira menő ez a székmagasító?
Bármilyen szék lábához lehet igazítani(a mi antik székünkhöz is jó), két magasságban állítható.
Vinci korán kinőtte az etetőszéket(kimászott belőle), a nagy asztalnál eszik velünk együtt, de a feneke alatt a párnát nem viseli el, így szinte alig érte el az asztalt.
 Emiatt az étel nagy része a ruháján kötött ki és/vagy a földön. Egy biztos minden étkezés után söprés/porszívózás/felmosás következett(legalább formában tart a fiam)Napi 4-5 étkezésnél már uncsi a takarítás.
Így megfelelő magasságban, kényelmesen feléri a tányért.
A székmagasító mobil, könnyű. Nem kell összeszerelni, a színével nem vagyunk kibékülve(de nem lehet minden tökéletes)
Kende is benyújtotta az igényét egy magasítóra.....

5 megjegyzés:

  1. Én egy blogot szeretnék Veled megosztani, mert tudom milyen gondosan fedezel fel a gyerekeidnek pld. új, szép játszóteret is, de az is lehet, hogy ismered ...
    http://szogletesaranyhal.com/author/szogletesaranyhal/

    VálaszTörlés
  2. Kedves Andrea!

    Nem ismertem a blogot, köszönöm, hogy a figyelmembe ajánlottad, érdekes, tudok belőle ihletet meríteni:)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Anyuka!
    Meg tudnád mondani, hol rendelted meg ezt a szupi székmagasítót? Én sehol sem találom...
    Köszi!
    Üdv.: egy másik anyuka

    VálaszTörlés
  4. Mária bababolt webáruházában. Most megnéztem, de már nem találtam.
    Vaterán/Jófogáson árulnak használtat.

    VálaszTörlés