Összes oldalmegjelenítés

2016. január 17., vasárnap

Csintalan Vince ismét jelentkezik

Ezzel a címmel, akár napi rovatot is indíthatnék:)
Eleven a kisebbik, rosszcsont. Kende "fénykorában"nem volt ennyire vakmerő, akaratos, türelmetlen, önfejű. Azt hittem, hogy a dackorszak lezárul 2,5 éves koráig. Hát tévedtem, későn érő bizonyos szempontból, ez is tovább tart. Csak legyen hozzá elég türelmem.
Arra rájöttem, ha fáradt, akkor verekszik, akkor jobb itthon maradni és nem programot szervezni. Kompromisszumot nem hajlandó kötni, alkalmazkodni képtelen, ezért már most félek az ovitól, mi lesz ezzel a gyerekkel, ha bekerül egy 22-25 fős közösségbe?!
Felköthetem a gatyám.

Az elmúlt napokból néhány szösszenet.
1. Várunk a dokinéninél. Egészséges rendelés, receptért megyünk. Harmadik emeleten van a rendelő. Futkározik. Állandóan a nyomában vagyok. Előfordul, hogy gyorsabb.
Beugrik a liftbe.
Szerencsére senki nem hívja le és nem éri fel a gombokat.

2. A fentiekből kiderül, hogy szeret liftezni. Egy emeletet megyünk lifttel-csak mert szereti és gyorsabb-, a logopédushoz. Tartom az ujját az egyeshez, de hirtelen kirántja a kezét az enyémből és a harmadikig utazunk.
Van, hogy nem elutasítja a segítséget. Gyorsan hívom én a liftet, behisztizik ezen és az orromba karmol.Azóta is ott a nyoma.

3. Babakocsink szétesett. Teljesen kiszolgált minket, egy szavunk nem lehet rá, három gyerek használta. Könnyebben közlekedünk metrón, villamoson, trolin, ha egy sportkocsit veszek. Német márkájú, új kocsira ruháztunk be, második legolcsóbb az áruházban. Használat alatt bebizonyosodik, hogy olcsó húsnak híg a leve. Nem forog a kereke rendesen, fém része elkezdett 3 hónap után rozsdásodni, Vinci kiköti magát. Előnye, hogy könnyű, van kosara, fektethető.
Piacon vagyunk, amíg kiszedem a táskámból a pénztárcám,addig ő szempillantás alatt kiugrik a babakocsiból. Futok utána-sprintelek-, már a forgalmas úton van...

4. Amíg ú aludt, addig vasaltam. Már kihúztam, amikor felébredt, de nem hagyhatta ki, hogy ne nyúljon hozzá...ugyanez a ragasztópisztollyal is.

5. Neki nem jó, ha én megkenem neki a kenyeret vajjal. Ő akarja. A bökkenő, hogy nem kenni, hanem kanalazni.

6. Még nem jöttem rá, hogy mi az élvezet abban, ha kiszedi a videó kazettákat a papírtokból és darabokra tépi.

7. Vásárláskor a kasszánál megvárom, hogy az előttem lévő elmenjen, mert ha a sorban álldogálok, addig ő teleteszi a kosarat csokikkal, rágóval, ezzel-azzal.

8. Nem akar felöltözni, amikor kimegyünk. Bejönni sem akar, levetkőzni sem szeret.

9. Mindig az kell neki, ami a másiknál van.

10.Ha valami nem úgy van, ahogy ő azt elképzeli, akkor ordít, visít. Három házzal odébb lévő szomszéd rákérdezett, hogy miért ilyen hangos...


1 megjegyzés: