Összes oldalmegjelenítés

2016. január 27., szerda

Pá-pá cumi!

Már nagyon untam, hogy újabb és újabb cumikat kell venni. Mindig elnyelt egyet a föld. Éjszaka is gyakran felébredt arra Vini, hogy nincs meg a cumi. Sokáig nyugtatószerként használtuk, büszkén kijelenthetem, hogy vége a cumis korszaknak. Január elseje óta élünk nélküle. Új év, új élet.
Ha Vincin múlik, akkor még most is ott lóg a szájába, ha fáradt volt, ha beteg volt, ha nyafis volt, ha jött a foga, igényelte. Megkereste a táskámban, ha ott nem találta, akkor ment a konyhába.

Borzasztóak voltak az első napok, éjjelek. Tudtam, hogy a kezdeti nehézségen túllendülve, sokkal könnyebb lesz.
Napközben nem akart aludni nélküle, este a fáradság elnyomta, de éjjel kutatni kezdte. Előfordult, hogy a párnákat ledobálta, felemeltette az ágyát, hátha oda esett.
Úgy gondolom, hogy 2,5 éves kor a határ cumizásban. Logopédusunk is noszogatott, hagyjuk el a cumit. Fejlődik a szájszerkezete, talán jobban, gyorsabban beindulna a beszéde, ha elvesszük.
Lassan vége a januárnak és ő nem cumizik. Lát olyan gyerekeket, akinek van, de ránéz és továbblép. Nem egyszer előfordult a cumis korszakában, hogy mástól elcsente a cumit, ha nem voltam elég fürge, akkor meg is kóstolta.
Nagyfiúknak nincs cumijuk, szeptembertől intézményesítve lesz a drágám, sehol nem néznék jó szemmel, ha a szájában lógna.
A következő hasonló bejegyzés címe ez lesz: Pá-pá pelus!

2 megjegyzés:

  1. De jó. Nagyon ügyeske :)) Én sokszor még most is hüledezek, hogy néhány csoporttársa Noncsinak mégcumizik... Még ha csak alvásnál is, de szerintem már rég le kellett volna tenni.

    VálaszTörlés
  2. Az első időszak nem volt könnyű, de túl kell rajta esni.
    Sajnos én is látok ovis cumisokat, aztán mehetnek majd fogszabályzásra.

    VálaszTörlés