Összes oldalmegjelenítés

2018. július 10., kedd

Rezi dinópark

Kende dinómániája nem lankad. Most a Jurrasic World szeretné megnézni a moziban. Itthon külön dobozban van a dinógyűjteménye(legkedvesebb és talán legélethűbb az, amit Kriszéktől kapott)
Odaértünk és elkezdett csepegni az eső. Drága a belépő, de mi teljesen kimaxoltuk a dolgot, így megérte. Az időjárás mindenkit elriasztott, 3fős család volt rajtunk kivül. Néztük a telefonon a radaros előrejelzést és nagy vihart nem mutatott, mi meg bíztunk benne:)Az árban benne van a játékok korlátlan használata, az animátor bedobja a zsetont a játékba, annyiszor, ahányszor a gyerek/felnőtt akarja. Nyáron és szünidőben sokan vannak(az egyik ott dolgozó elmondta, hogy  nyári szünetben átlagosan 600fő/nap a látogatók száma)
Több típusú dinó van kiállítva(nem értek hozzájuk), de mindegyik ad ki hangot:)
Ha esik az eső, akkor minden árammal működő játékot kikapcsolnak(letakarnak)és csak száraz időben lehet folytatni a szórakozást. A játékok 98%árammal megy. Amikor esett mi golfoztunk, több pálya is van, különböző nehézségű. Felültek a dinókra.
Kezdetben Vince félt, van, amelyik előre-hátra mozog és még hangot is ad ki.
Mozgatják a farkukat, fejüket.
Gyorsan elállt az eső, felültünk a kisvasútra, beültünk a vízi dodzsembe(én is élveztem:), Kende vízibiciklizett, trambulinoztak
, markolót lehet vezetni,
szörfözni,
markolót irányítani, rodeózni.
Zoli is talált magának játékot:)

5 megjegyzés:

  1. Helyenként nagylelkűen bánnak a zsetonokkal és nem kérik el, így több helyre jutottunk be, mint gondoltuk volna. :)
    Popianyu

    VálaszTörlés
  2. Tavaly mi is voltunk, a képek alapján elég kopárnak tűnt, de kellemes meglepetésnek bizonyult. Nekünk is szerencsénk volt, kevesen voltak ott velünk egy időben. A rodeóbikát én is kipróbáltam... régen kapaszkodtam ilyen rémülten bármibe is... :D

    VálaszTörlés
  3. Teide bevállalós csaj vagy:)

    VálaszTörlés
  4. Utólag megnéztem magam képeken. Hááát, nem voltam túl szép látvány. :D

    VálaszTörlés