Összes oldalmegjelenítés

2014. augusztus 9., szombat

Dinókert

Szégyen ide, szégyen oda, de még soha nem voltam a Természettudományi Múzeumba(vidéki lány vagyok, több helyszín van a fővárosban, ahol még nem jártam/unk).A múzeum épülete nagyon szép!
 Már többször volt a listámon, hogy elmegyünk, most el is jutottunk egy részkiállításra, ami annyit jelent, hogy a kiállításnak azt a részét néztük meg, ami az udvaron volt.
Délelőtti programnak ajánlanám!A múzeum és környékén is volt/van látnivaló(parkot most újítják, elég sokáig "moziztak" a fiúk: betontörő és a bobcat előtt is időztünk)
A "sziklák", kőzetdarabokra Kendus felmászott(szerintem Vinci ment volna utána, ha nincs lekötve a babakocsiba).
Kendust alapjában minden érdekli: milyen kőzet, milyen madár, miért van kitömve, mikor és hol élt a dinó, mit evett.
Kedves volt az információs pultnál dolgozó lány, ahogy beléptünk a főbejáraton már jött is,hozta a liftet magával:)Mondtam, hogy a Patagóniai című kiállításra jöttünk, kérdeztem, hogy milyen, mondta, hogy ő nem ajánlja(tényleg rendes volt, mert csak egy terem és több,mint 2000 lenne a belépő, Kendusnak is fizetni kell már)Ehelyett ajánlotta,hogy a hónap első vasárnap menjünk vissza, akkor nem kell gyerekre belépőt fizetni, családi vasárnapot tartanak(minden hónap első vasárnapjára igaz)Így a Dinókerti kiállításért 700ft fizettem.
A fiúknak a bejáratnál lévő dinócsont láttán tátva maradt a szájuk.
Kimentünk az udvarra, ahol kb. 8-10 óriás dinó van kiállítva, részletes leírással.
Körbe lehet őket járni, ami nekünk ép elég volt.
Amíg kijutottunk az udvarra megnéztünk egy fotókiállítást(persze a pókos kép tetszett Kendusnak a legjobban)és néhány kitömött madarat.
Juressic Parkot még nem látta(néhány dinó ismertetőjénél leírták, hogy szerepelt a filmben)


1 megjegyzés:

  1. Sok érdekes időszakos kiállításuk van, és alig lézeng bent valaki. Érdemes figyelni a kiírásokat, mert sokszor viszonylag fillérekért be lehet jutni. Ennek ellenére szégyen, de én is csak egyszer voltam, pedig sosem laktam túl messze tőle..

    VálaszTörlés