Összes oldalmegjelenítés

2014. augusztus 7., csütörtök

Biciklin

Már Vincit is lehet vinni biciklizni!
Cumi nélkül nem indulok!
Közlekedési szabályokra fityet hányva, bukósisak nélkül közlekedünk(mellékutakon). Vinci nem tűri meg a fején a kobakot(mint, ahogy a sapit sem)A biztonsági öv, régi etetőszékünkből való.
Első este még nyugisan nézelődött mögöttem(már amennyire kilátott:)jól aludt utána. Gondoltam egyet, másnap is útra keltünk, de akkor már a felsőrészem felhúzta, a gatyám letolta, közben nyavikolt, rúgott(amennyire tudott).Nem hittem, hogy éhes, mert indulás előtt evett, de megálltam, megetettem(még jó, hogy az Aldi volt az úticél)és utána hazatekertem nyugiban.
Rendszeressé szeretném tenni ezt az esti programot, de mostanában vagy szakad az eső/vagy folyik az orra/vagy Kendust nem tudom itthon hagyni, mert nincs itthon az apja.
Kendus addig itthon mesézett. Nem vagyok olyan bátor, hogy bevállaljam azt, hogy mellettem tekeri a futóbicót.
Nyárra tervezetem, hogy megtanítom két kerékkel száguldani, de még nyár elején pótkerékkel(!)akkorát esett, hogy elment tőle a kedve(remélem nem egy életre)

1 megjegyzés:

  1. Hatalmas már ez lurkó! A biztonsági öv jó ötlet volt. Mi annó a hintázáshoz használtunk sima nadrág övet a kikötözéshez :D :D
    Jól látom, hogy rengeteget fogytál??? Nagyon jól nézel ki :))

    VálaszTörlés