Összes oldalmegjelenítés

2014. augusztus 21., csütörtök

Megkóstoltuk

Megkóstoltuk 2014 ország tortáját, a Zila cukrászdában(idén nem az ő tortájuk, hanem a Nándori cukrászda tortája és egy székesfehérvári cukrászda "találmánya"lett nyertes)
Már hagyomány, hogy 20-án tortázunk.
A diétás csoki torta is ízlett(nincs benne sok eredetiség, egyszerű csoki mousse-szerintem-, amit szeretünk), a nyertes somlói revolúció elnevezésű tortának semmi köze a somlói ízvilághoz.Grillázsos piskótalap, csokimousse és narancsréteg. Ízlett ez is, de a dobogón nálam a milotai mézes és a köleses-barackos áll.
Zilában általában telt ház van, ami azt jelenti nálam, hogy másnak is ízlenek a sütik, minőségi alapanyagokkal dolgoznak,frissen készítik őket és sok cukormentes süti is kapható.(Nem olcsó hely!, évente egyszer augusztus 20-án megyünk)
A fiúk jól viselkedtek, Vini 1,5 szelet tortát bevágott(uzsonna után desszertként),
Neki nem kell Béres csepp étvágygerjesztőnek
Kendust nem érdekelte a nyalánkság, helyette inkább a csillámtetkójára koncentrált,
(már mindkét kezén van és tényleg tartós!) bónuszként kifestették Pókembernek is!Pókemberként olyan kisbabás arca lett.
A pincér, aki kiszolgált minket nem volt szimpi.
Leültünk, limonádét rendeltünk.(Életem legfinomabb limonádéját-epervelős-az Astoria étteremben ittam)
Sárgadinnyéset kértem.
Kihozta és mondta, hogy itt a klasszikus limonádé.
Bocsánat, de én sárgadinnyéset kértem.
Ja, akkor sárgadinnyés.
Ez komoly?
Komoly!

Kérhetnék etetőszéket.
Hm, etetőszéket?
Igen, etetőszéket.(Látom, nagy a pörgés, mondd hol van és kiszolgálom magam)
Rögtön hozom.
Nem hozta, már csak Vini várt a tortájára(persze megetethetjük kézben és babakocsiban is, de nem szoktuk)
Bemegyek, kérdem a pincérnőt, merre van etetőszék.
Hol ülnek?
Mindjárt szól a pincérnek és hozza.
Közben megláttam egyet és kivittem.
Pincér: "Na megoldotta?"

Beszélgettem az arcfestős lánnyal. Mondta, hogy éhes, megkért nézzem meg van-e még pogi.Volt, de a hosszú sort nem álltam végig. Megkértem a pincért hozzon a lánynak, a pincér odajött a lányhoz és hangosan letolta őt, hogy miért a vendéget ugráltatja....csak segíteni szerettem volna.

1 megjegyzés:

  1. Ilyen árak mellett szerintem nem tehetik meg, hogy a felszolgáló ilyen hangnemet vegyen elő... De "mentségükre" szóljon, hogy rengeteg gyakorlaton lévő emberük van. Azért az elfogyasztott étel kárpótló, az szuper. ;) Bár személy szerint ha választhatnék, inkább a Kakasba mennék, az annyira hangulatos kis hely.

    VálaszTörlés