Összes oldalmegjelenítés

2014. augusztus 26., kedd

Átaludt éjszaka!!!

Így 13 hónaposan sikerült abszolválni az első átaludt éjszakát!Pontosan este 8-tól reggel 7-ig húzta Vini a lóbőrt!!Ügyes, ügyes!Hogy ez minek köszönhető nem tudom:)talán a csillagállásnak:)
Napközben is sok szabadidőt adott nekem: délelőtt 9.15-11.30-ig!!Igen, nem félregépelés!Sőt,14-kor ismét a szemét dörzsölte, elvittem az ágyába és 15.45-ig aludt!Az utóbbinak KEndus annyira nem örült, mert az Apja ment érte az oviba, engem várt.
Ha Zoli itthon van, akkor ő viszi és én hozom Kendét.Vannak kivételek, a tegnapi is ilyen volt.

3 megjegyzés:

  1. Éljen! És te is végigaludtad, vagy megszokásból ébredtél párszor? :-)

    VálaszTörlés
  2. Jó a kérdés:),olvastam:)(engem egy jó könyv teljesen kikapcsol,amit most nem tudtam letenni: Jodi Picoult: Házirend c könyve, ismered?

    VálaszTörlés
  3. Nem olvastam, de most utánanéztem, és elkezdett érdekelni. :-)

    VálaszTörlés