Összes oldalmegjelenítés

2016. március 11., péntek

Szobatisztaság rögös útján-csak erős idegzetűeknek!

Vinci magától döntött úgy, hogy elhagyja a pelenkát.
Kendénél máshogy volt, ő nem vetkőzött, nem zavarta a pelus tartalma, de úgy láttam, hogy készen áll  a szobatisztaságra  az idegrendszere. Sokszor ébredt száraz pelussal, felült a wc-re. Bilit soha nem használtuk. Kihagytuk, egyből wc-re szoktattam őket. Kendénél az is szerepet játszott, hogy nem akartam két gyereket pelenkázni. Kb. 3-4 nap után már éjjelre sem kellett pelus(nem mondom voltak balesetek)
Vinci imád meztelenkedni. Vetkőzni.
Továbbra sem beszél, de jelez(leveszi magáról a pelust és wc-re megy), ha esemény van. Napközben, itthon nincs pelenka, házon kívülre kap(harcol ellene)Ha tartósan 12 fok fölé megy a hőmérséklet, akkor kintre sem kap és mindig lesz nálam váltóruha.
Tegnap történt két bekakilás is. Az egyiken Zoli jót nevetett, én nem.
Történet a következő: bablevest főztem, babbal kézműveskedtünk is(nyuszit vágtam ki erős kartonból és a testére babot, lencsét, szezámmagot ragasztottunk). Ülök a laptopnál és Vinci hoz egy babszemet. Gondoltam, naivan, hogy a földön találta és nekem adja, hogy dobjam ki. Hát nem bab volt...kiszedte maga alól a babra gyanúsan hasonlító 'bogyót'. Akkor döbbentem rá, hogy mit fogok a kezembe, amikor szétmajszoltam az ujjaimmal.
A másik fürdés közben történt. Ott már nem csak egy 'bogyó'került a vízbe.
Eddig mindig tudtam időponthoz kötni a kakilást, pér napja felborult a 'rend'.
Van, hogy csak azért megy el wc-re, mert imádja lehúzni és kezet mosni is szeret(akkor, amikor ő akarja, ha én mondom, hogy menjen kezet mosni, akkor tiltakozik)
Logopédián is levetkőzik és kifut a mosdóba a kis wc.hez, ott még paraván is van(ez újdonság neki).
Így állunk most, mindenesetre biztató a folyamat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése