Összes oldalmegjelenítés

2016. március 29., kedd

Húsvét

Izgatottan várták a fiúk a tojáskeresést és a nyuszi ajándékát. Az összegyűjtött csokikat, meglepetéseket a terasz lépcsőjére hordták, későn jutott eszembe, hogy kosár illik a kezükbe(nem baj, jövőre is lesz húsvét)
Kende fülig érő szájjal mondta, hogy azt kapott, amit kért(legó, hot wheels pálya). Hozzáfűzte, hogy nem "úgy,mint karácsonykor"!
Vinci a régóta áhított kis konyhát kapta. Sokáig úgy voltam vele, hogy nekünk nem lesz játékkonyhánk, mert főz/süt velem együtt, élesben. Aztán azt láttam, hogy bárhová mentünk, ahol volt kis konyha, ott Vinci lecövekelt és nem lehetett kirobbantani a tűzhely mellől. Remélem jó szokását megtartja:)
Amíg Zoli szerelte a szoba új bútordarabját, addig bent Kendus teljesen egyedül összerakta a birodalmi lépegetőt. Teljesen kész lett, örült neki, jön és mutatja: "Anya, ugye zseni vagyok?"
Több ok miatt is szeretem a legót, az egyik az, hogy sikerélményt ad a gyereknek, miközben van benne kihívás, okosít.
Tettünk-vettünk, Vinci szeretett volna segíteni az Apjának fúrni-faragni, jobbnak láttuk, ha nem vesz részt benne(kapott rá lehetőséget. de egy óvatlan pillanatban megfogta a fúrót és elrohant vele. Utána hoztuk be, ketten kellettünk hozzá)Belülről becsuktam a bejárati ajtót, hogy ne tudjon lelépni(ha egyszer valamit a fejébe vesz...)odavitte a kisszéket a kulcstartóhoz(még nem éri fel, de már próbálkozik). Kulcs helyett megnyomta a riasztó pánik gombját...későn vettem észre. Pár percen belül kint volt a biztonsági szolgálat. Hm. Vinci rajong a lift gombjaiért és a riasztó gombjaiért is. Hiába mondom ezerszer, hogy ne nyúljon oda. Legalább megtudtuk, hogy gyorsan kiérnek a távfelügyeletről(betörésünk után lett riasztónk)
Zoli paprikás hangulatában átfúrta a játékkonyha fogantyúját. Gyorsan orvosolta a problémát és szebbeket tett fel-de azért észrevettem:)Extra dolgokkal feltuningoltam Vini "birodalmát"-élveztem is: lett kubus flakon benne, tojás, fogpiszkáló, sószóró, szalvéta, muffin papír, Vincis hűtőmágnes. Tervben van, hogy só-liszt gyurmából lesznek gyümölcsök, zöldségek. Mi, szülők ma is megbeszéltük, hogy "milyen szép ez a konyha!"
Délután Nóri járt nálunk, mindig örülünk neki.
Háttérben a kisebbik, aki egy percre nem áll meg
Ettünk, beszélgettünk, udvaroztunk a fiúkkal.


2 megjegyzés:

  1. Ezen a riasztós jeleneten nagyon jól szórakoztam :) , Vinci mellett nem lehet unatkozni :) , nektek pedig elismerésem a helyzetkezelésért :) ! Kende pedig nagyon ügyes azzal a legóval :) ...

    VálaszTörlés
  2. Ezen a riasztós jeleneten nagyon jól szórakoztam :) , Vinci mellett nem lehet unatkozni :) , nektek pedig elismerésem a helyzetkezelésért :) ! Kende pedig nagyon ügyes azzal a legóval :) ...

    VálaszTörlés