Összes oldalmegjelenítés

2016. március 4., péntek

Kendeszáj

Elhívtuk hozzánk az egyik lány ovistársát játszani.
Zoli megjegyezte, hogy milyen helyes lány. Kende-mondja az Apja-olyan 15 év múlva elhívod majd moziba (is).
Nem, Apa, nem moziba hívom el, hanem legó boltba.

Vitamint reklámoznak a tévében, amelytől állítólag jó kedvünk lesz.
Kéri, hogy vegyek neki, mert az oviban mindig rossz kedve van. Talán a vitamin segít rajta:(


Nem szereti azokat az ételeket, amiben vöröshagyma van. Ki lehet őt játszani, ha nem látja, akkor megeszi vagy, ha nem olyan intenzív a hagyma íze.
Csináltam rántott hagymakarikát. Két pofára ette. Ízlett neki.
A végén elmondtam, hogy egyébként vöröshagymát eszel, magában.
Válasz: ha ezt tudtam volna, nem veszem be a számba!

A legjobb barátom tudod ki?
Na?
L. Lili!Az unokatesóm!

Planetárium után mondta: "az is nagyon jó volt, hogy forgott velünk a szék!"

Nekem soha semmi időm nincs játszani!Egész nap csak legózni akarok!

Elcserélte az oviban az egyik legófigurát. Itthon vettem észre pakolás közben, hogy olyan emberke is van a dobozban, ami nem a miénk. Utána mondta el a cserét.
Kende és te mit adtál helyette?
Soroljam?!

Meg akarok tanulni varrni!(Nem új a téma, tavaly elkezdtünk pelenkaöltéssel dinó ruhát varrni, gombokkal díszíteni a kinőtt ruháját)
Pár hét múlva olyan ügyes leszek, hogy varrok magamnak egy Super hősös felsőt!

Kéri, hogy kapcsoljuk be a tévét(magától nem kapcsolja be, mindig kéri) Rögtön az 56-os csatornára Anya!(Megamax)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése