Összes oldalmegjelenítés

2016. március 10., csütörtök

Sakk

Kende "rákattant" a sakkozásra.
Itthon eddig a 'malom' és a 'dáma' játékot használtuk, a sakk először az oviban került elő, mégpedig úgy, hogy az egyik csoporttársa bevitte játszani(7 éves a fiú).
Zoli is ügyesen játszik(én nem), van is sakkunk. Fatáblás, fabábus, igényes kivitelezésű. Csakhogy az átalakítás után nem találtuk, persze ott volt a szemünk előtt, csak rápakoltunk.
Fiam kedvében jártam, amikor rendeltem neki sakkot.Megvettem az újat és rá pár napra megtaláltam a régit:) Piatnik márkájú, olcsó változat, papír tábla, műanyag figurákkal. Vinci közelében nem lehet játszani, örömét leli abban, ha rombolhat, ha szétdobálhatja a figurákat(persze nem egy irányba). Nehéz olyan időszakot találni, amikor nincs mellettünk Vinci(hétvégén az alvás időt kihasználjuk)
 Kende ötlete, hogy menjek fel vele az emeletes ágy tetejére(boldog lennék, ha elbírná a súlyomat) és játszunk ott, amíg Vinci valami mással elfoglalja magát a szőnyegen.
Okosít a sakk, fejleszti a figyelmet, koncentrációt, türelemre tanít(és még annyi másra)
Sajnos az ovinkban nincs sakk szakkör, utánanéztem a kerület egyik ovijában sincs, pedig milyen jó lenne!Létezik sakk ovi, de tőlünk messze van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése