Összes oldalmegjelenítés

2015. április 5., vasárnap

Rudas étterem

Még az étteremhét(aminek nyertese-jogosan- a XVIII. kerületben lévő Kakas étterem lett) keretén belül voltunk a Rudas étterembe(ami a fürdő épületében van).
Mielőtt meghirdetnék az étteremhétre való jelentkezést, lehet szemezgetni a résztvevő éttermek menüi között. Először választottam egy VIII. kerületben lévő lakáséttermet, ezt Zoli a lehető leggyorsabban leszavazta. Minek menjünk-szerinte-, más(idegen ember)lakásába vacsorázni?!Engem vonz, érdekel, hogy ez hogy működik, milyen a hangulata, milyenek az ételek, nem tettem le róla, hogy egyszer ezt is kipróbáljuk.
Zoli már többször mondta, hogy ha látok valamilyen akciót a Rudas étterembe, ő oda szívesen menne.(ha nincs 'akció 'elég borsos áron mérik az ételeket). Új résztvevő volt az étteremhéten a Rudas, rögtön lecsaptam rá, a lakáséttermet pedig visszamondtam.
Maga az épület is gyönyörű!Minden igényt kielégítően felújították(wellness a köbön).
Az étterem az első emeleten van, rögtön a bejáratnál lift, nem kellett a babakocsival cipekedni(megy már Vini a lábán,  csak nem arra, amerre mi szeretnénk, messze, forgalmas úton parkoltunk, ezért döntöttünk a babakocsi mellett).
Megérkezés után a pincér rákérdezett, hogy 'diningcity?'és külön terembe vezetett, ahol csak mi voltunk(másik részben egy külföldi pár, pedig péntek délután volt) és megkaptuk az arra a hétre készített étlapot.
Az ételek nagyon-nagyon finomak voltak, csak ajánlani tudom!Teljesen a mi ízlésünknek felelt meg(előző nap csináltam köretnek paradicsomos bulgurt párolt csirkével), itt is valami hasonlót választottam a fiúknak. Ránéztünk a Dunára
, édes limonádét (étvágygerjesztőnek alkoholmentes chilis sört hoztak, az én részemet is Zoli itta meg)vedeltünk, tiszta idill!Piros pont a fiúknak, mert szuperül viselkedtek!
A pincérek is kedvesek voltak, én fáztam, szóltam, állítottak a fűtésen, különböző színekben' úszik' a terem, kérdezték, hogy milyen színt szeretnénk és az mennyire legyen erős:)Olyan, mint a Müpa este, csak belülről. Kendus pulcsijához illet a milliő:)(A szalvéta és a fal színe is olyan volt)
Annyira tetszett a hely, máskor is elmennék, akár egy egész délutánra is, fürdőzéssel, szaunázással, lazulással egybekötve.(Jövőre ezt kérem a szülinapomra vagy karácsonyra)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése