Összes oldalmegjelenítés

2015. április 16., csütörtök

Apa szülinapja

Szülinapjainkon mindig elutazunk, ez az ajándék már hagyomány nálunk.
Zoli kérte, hogy az ő szülinapján Tihanyba menjünk(csak, mert szeretjük)én azért bepróbálkoztam egy Sárospatakkal(még soha nem voltam). Végül az egészből semmi nem lett, mert a fiúknál tombolt a bárányhimlő. Ami késik nem múlik, majd bepótoljuk.
Kendus úgy tervezte, hogy csinál az Apjának egy bulit:), meghívja Lilit, Noelt, Pankát, Leventét(és még a fél ovis csoportot)
Vinci  ujjlenyomatos képet festett az Apjának, Kendus követ festett(találtunk az udvarunkon egy szabályos szív alakú követ!),a gipszvonat is az ünnepelté lett. Lazításként elküldtem őt egy talpmasszázsra, ami nem úgy sült el, ahogy szerettem volna, mert mondta, hogy néha fájt neki. Biztos a fejpontját nyomkodta a masszőr.
Málnás-zselés tortát kapott, amit a Zilából rendeltünk. Kende délután elaludt, mi meg nem bírtuk ki, hogy ne kóstoljunk bele a tortába, a tűzijátékkal és a gyertyával megvártuk őt:)
Ízlett nekünk, bár kicsit tömény volt. Poénból megjegyeztem, hogy a 6-os számú gyertyát tegyük el későbbre, amikor 9-esre lesz szükségünk.Kértük, hogy kívánjon valamit, amikor elfújja a gyertyákat. Erre Kende: "Ugye azt kívántad, hogy sokáig nézhess tévét!"
(46 éves lett Zoli)
Szerintem 6 évet simán letagadhatna, annyira jól tartja magát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése