Összes oldalmegjelenítés

2015. április 17., péntek

Ez is Kendus

Hétfőn az oviban a beszélgetőkörben az volt a téma, hogy ki mit csinált a tavaszi szünetben.
Kendusnak a szünet 1 hónapig tartott, a bárányhimlőn túl voltunk kirándulni, sokat játszottunk, tanult 2 keréken bicózni, rollereztünk, sütöttünk és barkácsoltunk is. Nagyvonalakban ennyi.
Kérdezem tőle és te mit mondtál?
Azt akartam mondani, hogy volt Apa szülinapja és ettünk tortát meg volt tűzijáték is.
Csak akartad?
Igen, gondolkoztam, hogy feltegyem-e a kezem.
És feltetted?
Mire kigondoltam, hogy elmondom, addigra vége volt a beszélgetőkörnek.

Délután mondta az óvónéni, hogy mindenki elmondta a locsolkodóversét.
(Egy-két pikáns verset is hallott)
Kende elmondta?
Elkezdte, de nem fejezte be.
Miért?
Meggondolta magát.

Az oviból mindig azon az útvonalon jövünk haza. Általában rollerrel.
Ha, Zoli itthon van, akkor ő viszi.
Nem ment oviba és mentünk bevásárolni, azon az útvonalon, amin haza szoktunk jönni.
Erre ő: Jé, erre szoktunk oviból hazajönni.
 Apja mondja, hogy erre, hogy oviba is erre megyünk.
Nem, csak erre jövünk haza!

Ebéd után hazahozom az oviból. Ritkán csinálunk ilyet, összevont csoport van, óvónénijük hiányzik.
Anya, de te mond, hogy ebéd után hazamegyek.
Miért, neked nincs nyelved?Mondd te!
Nekem, elfogyott az üzemanyagom.
Tudod, a nyelvem is üzemanyaggal működik.

Már az oviban is van klikkesedés.
Kendus úgy mondja, hogy XY csoportja.
Nem kapta el a labdát és lebénázták.(Egyszer fültanúja is voltam, amíg vártam rá az udvaron)
Kértem, hogy szóljon ilyen esetben óvónéninek.
Ilyenért nem kell szólni!(mondja ő)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése