Összes oldalmegjelenítés

2015. április 11., szombat

Kendeszáj

Kimentem Vincivel az udvarra, mondom Kendének ő is jöjjön ki, ne maradjon bent egyedül.
"Elleszek magammal!"

Feltűnt neki, hogy nem mindenkinek ugyanolyan a bőrszíne.
XY az oviban néger.(roma)
Anya, a négerek messze laknak. ezért késik el minden reggel XY az oviból.
De miért beszélnek, akkor magyarul, ha négerek?

Rákapott a kártyajátékokra.Akkor most felkeverem a kártyát!
Veszített a játékban.
"Én lettem a vesztő!"

Megjelentek a házban a szúnyogok, legyek, hangyák. Legnagyobb örömömre.
Elcsapod a legyet a szobámba?

Hétvégén és ha beteg, akkor tévézhet.
Hajnalban ébred. Akkor most hétvége van?Nézhetem a tévét?
A fiús csatornára kapcsolj!Az melyik?
Megamax.

Disney-s társasjátékot játszunk. A játék lényege, hogy ki kell találni ki melyik Disney hőst húzta.
Már kétszer teszi fel ugyanazt a kérdést. Fiút húztál?
Nem.
Kérdezz rá, hogy van -e kelléke.
Van kelléke?De mi az a kellék?
Van.

Kérem, hogy pakoljon el maga után.
Válasza: majd Te!
Kende, én nem segítettem szétpakolni. Te sem pakolsz el utánam!
Dehogynem, teregetésnél viszem ki az udvarra a bugyidat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése