Összes oldalmegjelenítés

2015. április 11., szombat

Bárányhimlőről utoljára

Ha tudtam volna, hogy Vincit ennyire megviseli a bárányhimlő, akkor tuti megkapja ellene a védőoltást.
Ő egy erős, stramm gyerek, igazából még nagyobb betegsége nem volt-ne is legyen, vasból van gyúrva.
Kendus a himlő miatt kétszer volt lázas, Vini legalább négyszer. Nagy baj van, ha nem eszik, nála a pocakja az első. Már három napja alig eszik, inni iszik rendesen. Két napig ment a hasa, már láttam magam előtt, hogy a Lászlóban kötünk ki, azt mantráztam magamban, ha iszik, nincs baj. Éjszaka kétszer, háromszor is újra kell tölteni a csűrös üveget(2,5 dl az üveg). Vagányul iszik pohárból is, elsősorban az enyémből:)Édes tea, szörp jobban csúszik,mint a víz, na meg a kakaó(csínján kell vele bánni, mert híg széklete lesz tőle)
Túl vagyunk az első nagyobb kaki takarításon, ami a parkettán landolt. Utálja a peluscserét-messze vagyunk még a szobatisztaságtól-izeg, mocorog, rúgkapál, ha tiszta pelus kerül a feneke alá, akkor is ficánkolt, amikor a pelus kakis felével a földre esett.
Nagyon viszketnek neki a pöttyei(Fenistilt, Calciumot kap), éjjel arra ébredtem fel, hogy dörgöli magát az ágy rácsához. Szinte nincs egy ép bőrfelület a testén.
Pár napja alig bírta reggel, pontosabban hajnalban kinyitni a szemét, a himlőtől. Először kötőhártya gyulladásra gondoltam, két brutális kiütés a szem zugába nőtt.
A viszketés ellen gyakran fürdetem(előfordult, hogy éjjel is kádba raktam)
 Fél a zuhanytól, ezért nálunk nem jöhet szóba, csak a fürdés, nem ázik benne, hajmosás az első pöttyök óta nem voltak.
Nem egy jó alvó, az elmúlt napokban túlélésre játszottam. Volt, hogy éjjel 1.42 felébredt és délelőtt 10-kor dőlt ki 20 percre. Úgy ébred, hogy szívszorítóan sír, visít. Semmi nem jó: bevetettem ismét a babakocsiban altatást, ringatás, masszázsszéket, köztünk alvást Végső elkeseredésemben azt mondtam(nem tettem meg), hogy beülök vele az autóba és megyek néhány kört.
Kialvatlan, dühös, akaratos, türelmetlen, nyafis, viszketnek, fájnak neki a kiütései. Ezek miatt többször földhöz verte magát, agresszív.
Már látom a  fényt az alagút végén. Ma elaludt a szokott időben, napközben is húzta a lóbőrt, láztalan és pörkösek a kiütések. Nézem a jó oldalát, ezen is túl vagyunk.
Kende már 1 hónapja nem volt oviban, ott is tombol a himlő és valami brutál felső-légúti nyavalya(magas lázzal), lehet hogy emiatt jövő héten sem megy még, alszom rá. Ha Zoli nem lesz itthon, akkor tuti nem megy oviba, mert nem tudom Vinit kire hagyni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése