Összes oldalmegjelenítés

2015. április 25., szombat

Helló Tavasz!

Reggeltől-estig kint lehetünk, szívhatjuk magunkba a kellő D vitamint. A kertészkedés,ami nálam a gazszedést és virágöntözést jelenti mellettük igazi kihívás. Vini gaznak látja az éppen nyíló tulipánokat is.
Ehetünk az udvaron. Megkezdtük az idei grillszezont. Öcsi volt ma a grillfelelős.
Annak örülök, hogy kint kevesebb játékot, holmit kell elpakolnom utánuk, mint bent. Segítenek: egyet motor bekerül a fészerbe, két aszfaltkréta a járdára. Kint az udvaron több a veszélyforrás, mint bent.
Kendus mindig a fejét üti be, a pipaszál lábán alig van ép bőrfelület: mindenhol kék-lila folt, dudor, horzsolás. Szegénykém nem tud esni, ellenben a tesója lebukfencezik a három betonlépcsőn feláll, egy pukli nincs rajta és megy tovább.
Az egyik délután Kende kibukfencezett a trambulinból(ma mondta neki Zs. a lovagláson, hogy ez valójában az én hibám, amiért ő beütötte a fejét, hm)
Úgy történt, hogy ott álltam mellettük és vigyázó szemeimet csak rajtuk legeltettem egészen addig, amíg Vinci nem jelzett, hogy ki akar jönni(továbbra sem mondja, hanem mutatja)Kivettem őt, elkezdte az apró kavicsokat(az aszfalt krétát is előszeretettel majszolja, engem meg a hideg ráz ki ilyenektől) a szájába pakolni(vagy 4-5 darabot egyszerre)
Valójában egy pillanat volt az egész, amíg kiszedtem a kavicsokat a szájából, amikor Kende kipottyant a trambulinból. Felelőtlenül viselkedtem, amikor nem húztam be a háló cipzárját, de valahogy meg sem fordult a fejemben, hogy a résen kiugrik. Nagyobb volt a riadalom, mint, amekkora a baj. Így is sikerült a frászt hoznia rám.Megijedtem. Ezek után elgondolkodtam, hogy kéz-láb-fejvédő nélkül ki sem engedem a betonos udvarra.
Jövő heti feladataim egyike, hogy vegyek homokot a homokozóba.Most is van benne, de jó lenne még vagy 10kg-val  feltölteni.
Mindig csodálkozom az esti vetkőzés, fürdetés után, hogy a homokozóba maradt homok vagy behordtak mindent?
Két bubifújót használtunk ma el. Nagy szenzáció továbbra is a buborékokat elkapni, kergetni.
Vinci kint többet alszik(de nem eleget), mint bent. 

2 megjegyzés:

  1. Az elejét én is írhattam volna. Imádom, hogy csak úgy simán kimehetnek (csak előtte még ruhát kell váltani, mert a bentieket sajnálnám kintre rájuk adni és visszafelé már nem jöhetnek a kintiben... :D).
    Ábel kétszer tanyált eddig nagyot: egyszer a kádból kiszaltózott, egyszer pedig a lépcsőről leszaltózott. Mindkétszer ott voltam mellette... a másodiknál az volt a mákunk, hogy egy kis hátizsák volt a hátán, ami esés közben éppen a feje alá került. Ákosnál nem emlékszem ilyen balesetekre, de ő más személyiség. Persze, ez nem mentesít engem sem...

    VálaszTörlés
  2. Nálunk is Kende az, aki mindig a fejét üti be és szerencsétlenül esik. Vini, ha esik, akkor még a bőre sem horzsolódik le.

    VálaszTörlés