Összes oldalmegjelenítés

2013. április 19., péntek

"..majd a nagyok felhúzzák...."

mondta ezt Orsi néni a tornán, a szövegkörnyezetet pontosan nem tudom már leírni, de a lényeget igen.
A tornán az új gyerekek szülei két-három alkalommal bemehetnek, egyébként a szülők a "kispadon" várakoznak.
Kendussal már nem vagyok bent, az első alkalommal voltam csak, mert érdekelt és látni szerettem volna, hogy mit csinál a kisemberem.

A héten lábizom, boka,  erősítés, fejlesztés volt. A teremben parketta van és a lurkók mezítláb vannak, amitől egy kicsit tartottam-nehogy felfázzon, elég volt abból tavaly nyáron- Kendus az extrán befelé dőlő bokái miatt benti cipőnek ortopéd szandált használ, évszaktól függetlenül.
Orsi néni megnyugtatott, hogy meleg a parketta("ez még igazi parketta"), de úgy jöttem ki a teremből, ha Kendus szól, hogy fázik a talpa, akkor a zoknit húzza a lábára. Ezzel nem volt probléma, jéghidegek voltak a talpacskái, de nem mondta, hogy fázna.

A foglalkozás vége előtt 10 perccel mondta Orsi néni, hogy kér egy Kende anyukát.
Bementem, mondta, hogy Kendus piszkálja/bántja a lányokat(akik egyébként idősebbek tőle)és nem mindig a feladatra koncentrál. Sajnos azt már én is tapasztaltam, hogy a lányokat piszkálja/bántja(ma pl. Halápi Lili fejéhez dobott egy nagyobb kavicsot), a fiúkkal nem próbálkozik. Amikor ez szóba kerül, akkor azt mondja, hogy ő csak csikizi a lányokat:)
A feladatokra pedig tényleg csak félfüllel figyelt és félig hajtotta végre azokat.
Pedig annyira jó kis izomerősítők voltak, pl: mezítláb felvenni egy rongyot(bal-és jobb lábbal)egy zsámoly belsejébe dobni, aztán kifelé mutatnak a lábujjak és kötélen mászni, állatos szőnyegre ugrani és azt utánozni, amit az állat csinál..stb. Kendus a rongyokat kézzel belerakta a zsámolyba, minden második szőnyegre rálépett , de a további kért feladatot nem teljesítette.

Az óra végén elmondta Orsi néni, ha idősebb fiúhoz állítja Kendét, akkor azok húzzák magukkal.
Van egy másik kisfiú aki fél évvel idősebb tőle(Kende a legfiatalabb)az anyukája mondta, hogy a két gyerek között különbség az, hogy az övé bölcsis és elsőre végigcsinálja(huncutkodás nélkül)a feladatokat. Kendus legutóbb nem tudott a feladatra koncentrálni és alkalmazkodni a kívánalmakhoz. Ehhez hozzátartozik, hogy előtte kb. 50 percet aludt, a megszokott 2 óra helyett és délutánra láttam rajta, hogy másnapra taknyos lesz.

Júliusban heti két alkalommal lesz Zuglóban torna, Orsi néni vezetésével. Kendus szereti, ha Zoli elvállalja(szóbeli ígéretet már kaptam), akkor rendszeresen fogunk oda is járni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése