Összes oldalmegjelenítés

2013. április 13., szombat

Mostanában

Kendus szereti a szívószálas üdítőket. Ha utazunk valahová, akkor kap ilyet. Az utóbbi időben annyira rákapott a szívószálas üdítőkre, hogy itthon is követeli a poharába a szívószálat és nem akar önállóan inni.
Kérdeztem tőle, hogy szerinte az oviba ki ad neki szívószálat a vízhez?
Válasz: óvónéni!

Mostanában egyre gyakrabban sunyin elbújik és úgy kakil, nem szól. Tudja, hogy mikor kell a dolgát végeznie. Arra gondoltam, hogy ultimátumot adok (magamnak), májusban leveszem róla napközben, akkor is, ha házon kívül van dolgunk. Várok(vártam) a jó időre, amikor már nem fázik fel és akár a szabadban is végezheti kisdolgát(ha sétálunk vagy nincs a közelben wc)

Azt mondja, hogy nekem két fiam van. Az apja és ő(hát van benne igazság)
Apa az ő barátja(is)és én vagyok az anyukája, akit Varga Melindának hívnak.
Azt még nem tudta összerakni a fejében, hogy ha Judit Mama(az én anyukám)Varga Judit, az apja Varga Zoli és a keresztapja Varga LAci(aki az én unokatestvérem), akkor én miért nem Varga vagyok???

A kisbabákhoz pozitívan, kedvesen áll hozzá. Ha valahol síró hangot hall, akkor mondja, hogy ő megy és megvigasztalja a kisbabát. Lilinek van egy babája, akit hordozóban lehet sétáltatni. Kendus lecsapott rá.

Továbbra is inkább szétpakolni szeret, de azt nagyon. Ma is ráléptem az egyik kisautóra, ami a súlyom alatt kettétört.(mentségem, hogy többször kértem pakoljon el az ajtóból legalább...műanyag volt)
Ha jó passzban van, akkor ebéd után összepakol maga után. Segíteni szívesen segít a házimunkában és a főzésben is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése