Összes oldalmegjelenítés

2013. április 6., szombat

Fürdéshez készülődve

Kendus imád a nagykádban fürdeni, a bugyogást nem kapcsoljuk be, mert még kicsi hozzá, a habos , sok vizet és a rengeteg játékot, műanyag flakonokat szereti. Legutóbb az Ikeában felkapott egy virág spricelőt, ami feltétlenül szükséges a fürdéshez:)

Miközben folyt a víz én romokat takarítottam a szobájában, ő pedig tett-vett a fürdőben. Csörömpölésre lettem figyelmes, mondtam is (de nem cselekedtem, csak a szám járt)félhangosan az apjának, hogy szerintem a wc kefével játszik. Ezt onnan gondoltam, hogy amikor elkészült a fürdőnk, akkor az apja(aki csak kicsit sznob), vett egy puccos wc kefét. Szép fürdőbe elengedhetetlen kellék a krómozott wc kefetartót...anélkül nem lenne olyan, amilyen. Megjegyzem, hogy pár hónap alatt a wc kefetartó elkezdett rozsdásodni vagy legalábbis hasonló foltok vannak rajta. Nem érte meg az árát.

Kendus a wckefét belerakta a kád habos, sós vízébe, sajátos módon sterilizálta.
Így nem fürödtünk benne tegnap, hanem maradt a zuhanyzás(Kendus nem szereti). Miután ketten
Még Vinci meg sem született, de KEndus már igényli a szopipárnát, az etetőszékben való étkezést és időnként viccesen kéri a cumit is.
(Kendus és én)ágyba kerültünk, fáradságra, gyengeségre hivatkozva Zolira maradt a kád takarítása.(semmilyen háztartási munkát nem végez, csak "végszükség"esetén, szökőévente egyszer kipakolja a mosogatógépet.
Bombázott a kérdéseivel, hogyis szoktam a kádtakarítást csinálni????hol a fertőtlenítő??Hol a szivacs???
Reggel megnéztem és csillivilli lett. Ezt a tevékenységét szokássá is fejleszthetné....

Tegnap esett az eső és hangulatom, kedvem sem volt kidugni az orrom a házból. Találtam a kamrába egy kartondobozt Játékváros lett belőle. KEndus kérte, hogy csináljunk mélygarázst a dobozból.
Ragasztópisztolyom nincs, ez elmaradt, de így is szép lett.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett a Játékváros :)

    Noncsi is nagyon szeret fürdeni, főleg ha tele van habbal. :) Azért megnéztem volna ahogy Kendus pucolja a WC kefével a kádat :D:D:D Ő akarta azzal kitisztítani, na! :)

    VálaszTörlés