Összes oldalmegjelenítés

2013. április 3., szerda

Kendeszáj, Elkezdődött

a Miért? Mi volt ez? Hol van? korszak. Emellett  többször megjegyzi, hogy ezt vagy azt vetted. Nagykádban fürdünk közösen, készítem a fürdővízet. "Apa , vette a kádat a boltban, hurrá!"

Kendus élénk fantáziával rendelkezik. Kitalálta, hogy Dédi Mamának van egy kutyája, Feri kutya.Kérdezem, hogy milyen az a kutya? Válasz: piros.

Mérges vagyok, olvastam három mesét és még mindig húzza az időt. Mondtam neki, hogy most már nagyon mérges vagyok.
Erre ő is: Anya, én is mérges vagyok!
De mi az a mérges??

Képes rá, hogy alvás előtt teljesen egyedül minden játékot, könyvet, kockákat a helyére pakoljon.
Kimaradt egy-két autót, puzzle.
Anya ez kimaradt.
Jaj, bocsánat.

Néptáncosat játszik teljes átéléssel. A plüssök a párkányra kerülnek, dobja nekik a falabdát.
"Akinek dobom a labdát, az mondja a nevét"
"Zsiráfnak dobja, majd vissza Kendének"
"Kende dobja az elefántnak, az elefánt nem kapta el, a labda elgurult"

Még mindig csodálattal szemlélem a memóriáját. Kérdezi , hogy a Dédi háza hol van?
Szécsényben, Gábor Áron utca 4.
Legközelebb ismét előjön ezzel, mondom, hogy te is tudod, na hol lakik a Dédi?
Szécsényben, a Gábor utca 4-ben.
Kérdezi, hogy a barátok, rokonok, ismerősök hol laknak és a legtöbbet már tudja fejből.
Tudja, hogy nálunk és Judit Mamánál hányas villamos jár és Nórit a Határ útig vittük a metróig.

Szülinaposat játszik, ami úgy néz ki, hogy a textilpelusba becsomagol kavicsokat vagy matricákat és hozza, hogy Boldog szülinapot Anya vagy Boldog Meglepit Anya!
Tudja, hogy neki, az apjának és nekem mikor van a szülinapja.

Felismeri az újságban, könyvben a következő betűket: K(Kende betűje), A(Anya, Apa betű), V(Vinci betű), M(Mama betű), R(Roni betű), P(Peti betű), E(Erika betű).
Köszönhető a szivacsos játéknak(köszi Mirus), unaloműzésként a  párás üvegre szoktunk utazás során írni.
Hétvégén Szécsényben elmondta LAcinak, hogy milyen betűket (fel)ismer.
(reakció: miket nem tanítasz a gyereknek?a személyi számodat is tudja???:)

Bekakilt a pelusba. Kértem, hogy szóljon, ha kell és megyünk a wc-re. (Tudtam, hogy hamarosan kell, mert kakaót ivott és meghajtja), ennek ellenére szólt, hogy ő most kakil(t).
Kendus miért nem szóltál?
Anya, az orrod alá pukiztam:)

Ma a néptáncon a "gyertek haza libuskáim kezdetű játékot játszották"
"Gyertek haza libuskáim"!
"Nem megyünk"!
"Miért?"
"Félünk"
"Mitől"?
"Farkastól!"
"Hol a farkas?"
"Bokorban"!
"Mit csinál?"
"Fürdik"
"Miben?"
"Arany medencében!"
"Mibe törölközik?"
Erre Kende: törölközőbe:)

                           

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése