Összes oldalmegjelenítés

2013. március 22., péntek

Nagy dolgok történtek ma!!

Délelőtt ellátogatunk a védőnőhöz("Anya, védőnéni megvizsgálja az én Vinci babámat is"!), tündérien viselkedett, csacsogott, rajzolt, autózott.(Hihetetlen memóriája van: legutóbb 1-1,5 hónappal ezelőtt voltunk a védőnőnél, akkor ott játszott egy kamionnal, aztán beléptünk és mutatta nekem, hogy ott van a kamion és újból szeretne vele játszani)
Az utóbbi időben egyre macerásabban ment a peluscsere.
Mondta, hogy neki kakilnia kell, de már abban a pillanatban nyomott is.(A rendelőben kulcsos a wc....), mire mondta a védőnő, hogy adja a kulcsot(de a szag alapján már későnek gondoltuk), de elszaladtunk a wc-re.
Kendus megállapította, hogy nincs szűkítő, hideg van.
Ráültettem és közös erővel sikerült bele termelni. Én annyira büszke voltam rá, eddig csak Judit mamánál és itthon végezte el nagydolgát, idegen környezetben nem.
Visszamentünk a rendelőbe és nem kért pelust. Nem kapott, még egy-két dolgot elintéztünk a védőnő után(posta, pékség, zöldséges, szelektív szemét). Teljes nyugodtsággal hazajöttünk, rá a wc-re és többször termelt bele, baleset nem történt. Alváshoz kapott csak pelust(abban volt pisi).
Délután a Vögelében voltunk , mondja, hogy neki kakilni kell(délelőtt védőnőnél, délután az üzletben, jó helyeken jön rá, de a kényszer nagy úr, ha kell, akkor kell). Volt rajta pelus, mert hideg, szeles idő van, féltem a felfázástól.Van, hogy gondol egyet és leül a járdára vagy hempergőzik a betonon.
Zoli is velünk volt, mondta KEndének, hogy van rajta pelus, nyomja abba nyugodtan, mert az üzletben nincs wc. Mire kerítettem egy biztonsági őrt, aki elküldött egy eladóhoz, aki kinyitott egy személyzeti budit, addigra szegénykém bekakilt.
Utána nem kapott pelust, csak alváshoz.
Hát ilyen ügyes volt ma kisKEnde!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése