Összes oldalmegjelenítés

2012. december 13., csütörtök

Nórival

Vasárnap Nóri és Kendus is átestek a tűzkeresztségen.
Nóri gyakran jön hozzánk(jöhetsz Nóri még sűrűbben!), Kendus ismeri és szereti(a múltkori ölelés levette Nórit a lábáról)
Nóri mondta, hogy szívesen vigyázna KEndusra,(tapasztalatszerzés) amíg elintézek pár dolgot vagy olyan helyre mennék, ahová KEndust nem vinném.
Kaptam az alkalmon és a lehetőségen, vasárnap 1 órára leléptem a helyi gyerekruha/játék/miegymás börzére és még beszaladtam a boltba is.
Kendus 2 év alatt csak Ronival és Mamával volt(annyira szoros még a köldökzsinór és a szimbiózisunk).
Mielőtt elmentem, mondtam Nórinak, hogy ha végignézte a dvd-t, ne rakjon be másikat.
1 órát voltam távol, ami Nóri szerint még pont belefér. Amikor megérkeztem,KEndus akkor kezdett el hisztizni, hogy most ő a Shreket akarja nézni és nem a Noddyt vagy Thomast.
Nóri erős volt és nem engedett a hisztinek!Ügyesek voltak mindketten!Telefon táskában, ha bármi gond lenne, rohanok.
Kendus három pulcsit kapott(az egyik Thomasos, azóta mindennap azt akarja felvenni, nem gond, hogy a napi menü a pulcsin), hoztam pelust és kávét is haza.(elengedhetetlen az életünkhöz)
Gyere Nóri máskor is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése