Összes oldalmegjelenítés

2012. december 18., kedd

Versek, dalok, mondókák

Már pocaklakóként is olvastam neki meséket, verseket, énekeltem.
Pár napos lehetett, amikor Nagy Natália a Nap születésnapja című könyvéből olvastam neki:)(humoros a nyelvezete és jó a sztori).
A parafatábláján mindig kint van az aktuális tornán kapott versek, mondókák gyűjteménye. Most Mikulásos versek és(már kevésbé aktuális, de kint van), a libához köthetőek.Ha újat énekelek neki, akkor csak rám figyel és hallgat, kéri, hogy még egyszer Anya!
Weöres Sándor Bóbitás kötetéből a legtöbb verset tudja fejből.(A könyv története: 8 hetesen Gyerekklinikán mutattuk meg magunkat és ott árulták, eszembe jutott: jééé, ez megvolt nekem is gyerekkoromban)
Autóban is hangoskönyv megy, a Festékbe pottyant róka a favorit. Nekem már a könyökömön jön ki.
Este fürdés után emlegeti legtöbbször a verseket. Elkezdem mondani /énekelni és ő folytatja. Van, hogy halkan mondja(lehet, hogy nem biztos magában?!).
Apja reakciója tegnap: ezeket én sem ismerem:), de okos ez a gyerek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése