Összes oldalmegjelenítés

2012. március 26., hétfő

Zsámbék

Régi vágyam teljesült azzal, hogy 3 napot Zsámbékon töltöttünk.
Közeledik Zoli szülinapja, így egy előszülinapi ajándéknak is betudható a kirándulás.

A szállásunkat egy licitálós oldalon találtam, a várakozásokat alulmúlta. A szálloda nevében szerepel a Bio elnevezés, nem jöttem rá, hogy ez miben nyilvánul meg................
14-től lehetett a szobákat elfoglalni, mi egy kicsit előbb érkeztünk, de a recepsiós közölte, hogy még takarítják(mint utóbb kiderült a padlásteret, ahová kerültünk)és később menjünk vissza. Vártam volna , hogy felajánlja, legalább a holminkat pakoljuk be valahová, de nem tette én meg nem akartam rákérdezni.
A padlástérre kerültünk, ahol elővigyázatosan kellett közlekedni, mert az ember ha kihúzza magát,akkor lefejeli az ablakot. Zoli ezt meg is tette(utána fájt is a feje).

A wellness(ami a szó szoros értelemben nem létezett), hanem egy pici medence hideg vízzel. Mi készültünk a pancsolásra, úszópelussal, csónakkal, de hoppon maradtunk. Az úszópelusunk(Libero)is csődöt mondott, elmentünk sétálni, a pelus Kendén maradt, de jól kicsorgott belőle a pisi.
A wellnesshez köntöst itthonról nem vittünk, pénzért lehetett bérelni:(

A kaja szegényes és íztelen, nem volt választék. Ami nálam kiütötte a biztosítékot a PAngasius hal(olvastam róla a hal, ami nem hal címmel egy riportot, a tenyésztésükről, a női hormonokról, azóta nem eszünk, olcsó halnak híg a leve). A süti száraz volt és nem volt benne fantázia(csokis piskóta), a leves egyik este: burgonyakrémleves(amit itthon gyakran csinálok,de ha elmegyek étterembe nem vágyom rá)

Ennyit a szállásról, az ismerősöknek, barátoknak nem ajánlom. A szálloda vendégeit Kende a mosolyával levette a lábukról. Volt,aki már a reggelinél előre köszönt és mosolygott Kendusra.

A település, ami közigazgatásilag város, de jellegét tekintve inkább falu nagyon tetszett, főleg a romtemplom, az valami csoda, egyedülláló XIII. századi építmény. A történetéről a jegypénztáros hosszasan mesélt.
Kendus itt is mászott a fűben és próbálta a falramászást is:)
Összeségében pihentünk, sokat sétáltunk. Zoli kiváncsi lett volna egy Zsámbéktól nem messze található légvédelmi bázisra, de csak júniustól van nyitva. Kirándultunk Tökön is(most hallottam erről a településről), voltunk egy lovastanyán.
A jó időnak kifejezetten örültem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése