Összes oldalmegjelenítés

2012. március 12., hétfő

Bicikliztünk

Szombaton elbicikliztünk a lovakhoz. Pénteken Kende Zolival ment ki gyalog a lovardába, ami tőlünk kb. 1 óra gyalog oda és ennyi vissza, aminek az lett a következménye, hogy vasárnapra KEndusnak ismét taknya-nyála egybefolyt. 2 éve nem ültem bringán, furcsa volt, de jól esett, még másnap is éreztem az izmaimat. Jó, hogy nyugdíjasövezetben lakunk, ritkán jönnek erre autók. azt sajnálom, hogy a piacra nem lehet bevinni a biciklit.
A bicikliülést az én bringámra nem lehet felszerelni, így Zoli mögött ült Kende. Tetszett neki a bringázás, ezt abból szűrtem le, hogy végig nevetett, hazafelé elmentünk a játszótérre is, ha onnan jövünk haza, mindig elpityeredig, de most mondtuk neki, hogy bicóval megyünk haza, elmaradt a sírás.
A pónikhoz most nem mentünk, csak a nagy lovakhoz. Volt a látógatóknak kikészítve széna, szalma,amivel lehetett kínálni őket.  
Biztos vagyok benne, hogy tavasszal és nyáron sokat megyünk így kirándulni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése