Összes oldalmegjelenítés

2012. március 2., péntek

Tavaszi fáradság

Érzem magamon a tavaszi fáradságot, le vagyok lassulva, este 8-kor úgy érzem, hogy egész nap talpon voltam(talán mert így is van:)

Kendus a napot éjjel 2.30-kor kezdte, gondolta, ki korán kell aranyat lel és 4-ig dumált, mutatta, hogy kerekecske -dombocska, ez elment vadászni és ezt tetőzte a nyí te paci-nyí te lóval. Az utóbbit természetesen a hasamon játszotta. Nagy nehezen visszaaludt, a kis lámpát le kellett oltani, mert az apja szerint zavarja a fény(kire ütött ez a gyerek?!az apja szemvédőben alszik, cikizem is miatta)
7-kor indult a reggel, reggeli, aztán pakolás és 9.30-kor találkoztunk Noelékkal a sétálóutcában, csavarogtunk,voltunk turkálóba, lottózóba, játszótereztünk.

Kende minden szembe jövő kismotorra mutogatott az utóbbi időben, aztán a játszón kipróbálta egy ismeretlen kislány pink kismotorját. És láss csodát, pipiskedve, de ment előre. Igazából a félkör alakú hintán és a pink motoron kívül nem érdekelte semmi, miután ráült a kismotorra megszűnt körülötte a külvilág.
Hazajöttünk, ebéd után elaludt cicin.
2,5 órát aludt. Addig megfőztem az ebédet, tojásos-hagymás rízs rántott csirkével(zoli kedvence), kipakoltam a mosogatógépet, a mosógépet, elraktam a száraz ruhát, felmostam és felkelt KEnde. Első hallásra soknak tűnhet a 2,5 óra, de olyan gyorsan elrepül. Ha még belefér az időbe(mint ahogy tegnap )olvasok, netezek.

Uzsonna, aztán Tescó(mert most akciós a kismotor és birtokosan voltam 500ft kuponnak is)így jutányos áron hozzájutottunk egy 4-es méretű kismotorhoz. A kisebbekkel az volt a baj, hogy ahogy lökte magát beleakadt a kerékbe.
Hazajöttünk és az utcában motorozott Kendus, a hátát foga egy kicsit segítek neki az előrejutásba.Miután kellően átfagytunk, bejöttünk legózni,műanyag állatokkal játszani.
Vacsora, fürdés, alvás.
Elfáradtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése