Összes oldalmegjelenítés

2012. március 25., vasárnap

Tamáséknál Pannonhalmán

Csütörtökön Zoli szabadnapot vett ki és meglátogattuk Tamásékat Pannonhalmán. Pannonhalmán akkor jártunk először,amikor a Horváth család leköltözött Budapestről Pannonhalmára. Szép hely, családoskonak ideális, a levegő szuper, a kilátás pazar, a történelmi emlékek lenyűgőzőek.
Tamást még az egyetemen ismertem meg, az első nyelvjárásgyűjtő kiránduláson, ahová senkit nem ismerve jelentkeztem. Reggel a buszhoz elsőként értem és beadta nekem, hogy ezt a buszt jól lekéstük...elkeseredésemet látva elmondta, hogy ugratott, innen a barátság. Aztán sokat kirándultunk együtt, Erdély, Olaszország, Tátra, Horvátország, Bécs...stb.

A látogatás aprópóját az adta, hogy a kis Ambrus már három hónapos , Mira három éves és már rég találkoztunk. Finom ebéddel vártak minket.

Bambul
Ambrus nagy legény, nyugodt, kiegyensúlyozott baba, tengerkék szemekkel.
 Mirus aranyosan eljátszott Kendével, gyurmáztak, rumliztak, rajzoltak, meséltek egymásnak. Mirus becézgette Kendét: Kendus, Kendi, KEnde.
 A jó időnek köszönhetően kint voltunk a játszótéren, amíg mi beszélgettünk, addig a fiúk megnézték hova temették el Habsburg szívét. Kendus még soha nem mászott fűben, nagyon élvezte. Homokoztak, még a fenekében is homok volt.(nem értem, hogy megy be a pelusba a homok).
 Mira kommunikációja sokkal fejletebb a koránál, hihetetlenül jó dumája van. Csináltunk gyurmasütiket , gyurmatortát.
Kendus Ambrushoz kedvesen viszonyult, ringatta a hintáját, többször szépen megsimogatta a lábát.

Kétszer próbálkoztam altatni, de nem jött össze, mert Mirus szobájában annyi érdekes dolog volt, pl. lehetett párnákat pakolászni az ágyról. Hazafelé jövet elaludt az autóban és végigaludta az éjszakát is.
Jól éreztük magunkat, köszönjük a vendéglátást!
Csoportkép:
                                       

1 megjegyzés:

  1. Mi köszönjük a látogatást!!!!! Mira hajtogatta, hogy gyertek ám máskor is, plusz mesélte, hogy elneveztétek a babát is (erről élőben lemaradtam:) )

    VálaszTörlés