Összes oldalmegjelenítés

2012. március 16., péntek

Nosztalgia

Most 2 éve fogant Kendus, tavaly ilyenkor még hordozóban utazott, kizárólag anyatejet kapott és első kirándulása március 15-e környékén a Vasúttörténeti Parkba vezetett. Furcsa ha látok egy kisbabát, jé, milyen pici(közben szokatlan, hogy egyszer Kende is volt 3-4 hónapos)
Ma már nagy csibész, imád gyerekek között lenni, bandázni, csavarogni, kirándulni. Nem az egyhelyben maradós típus, nagy kópé, minden érdekli és ez így van jól. Mindenhová bemászik, a legutóbb a pelenkázó mögé. A bilit még nem rendeltetésszerűen használja.

 A hosszú hétvégén megtörtént az első ottalvós pizsi bulija Mamánál. Csütörtök délután vittük át, felpakolva. Sikerült annyi ruhát berakni, ami egy hétre is elegendő lenne(van hova fejlődnöm), termsézetesen könyvek és legók is kerültek a csomagba. Mégis a legjobb játéknak az orrszívó bizonyult. Odateszi az orrához és szívja magának!!Az aktuális kedvenc könyvét, Noddy és a formák címűt(megtudtam, hogy Noddy a Minimax sztárja, de mi nem nézzünk tévét)takarította, törölgette(pedig max két alkalommal vontam be és látott port törölni, nem tartozik a napi rutinhoz)
Az éjszakát átaludt, többször megébredt, de visszaaludt és napközben is aludt 3-3,5 órát.
Miután otthagytuk Anyánál, mi elmentünk moziba, a Vasladyt néztük.(Merly Streep megérdemelte az Oscart)és még mozi előtt felhívtam őket, Zoli ellenezte, de nem bírtam ki.A fürdetés elején ordított, meghallotta a hangom a telefonba és elkezdte nyalogatni, puszilgatni a készüléket. Délutánra mentem érte, Mamával kutyát sétáltattak.
Átaludtam az éjszakát, délelőttre beterveztem , hogy főzést, vasalást, mosást, netezést, ágyban olvasást. Na ebből megvalósult az utolsó kettő:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése