Összes oldalmegjelenítés

2012. március 12., hétfő

Sószobában

Már egy hónapja KEnde náthás, zöldes-sárgás-fehéres rondaság jön a nózijából. 4 hét betegség alatt 1 hét volt tünetmenten(szerintem ez vár rám, ha ovis lesz), a gyógyszereket csak végszükség(pl: láz, fulladás, hányás, hasmenés)kapja. Most "csak"folyik az orra, de folyamatosan. Már varras belül az orra. A porszívó mintha a hátamra lenne szerelve, állandóan működésbe van.

Ma alternatív lehetőségként kipróbáltuk a sószobát és jelentem látványos a javulás az első kezelés után is!
A szoba egy csepeli családi ház melléképületében üzemel. 1 órát töltöttünk bent, kétszer lett befújva nagy mennyiségben a só.(mindenhol só van, a földön, a játékokon). Játékok közül Kendét a golyóvezető és a fajárgányok, építhető  vasúti sín kötötte le. Nekem is jót tett a bent töltött idő, teljesen kitisztult a tüdőm, az orrom, az arcom.(olyan tisztának éreztem mindent)Mióta terhes lettem eltűnt az asztmám, nem hiányzik, de kontrollra járnom kell(biztos az utánam kapott pénz jól jön a kórháznak)Sóbarlangban voltam Tapolcán, ott relaxáltam is, könyv, újság, meleg ruha és fekvés.
Nyitásra mentünk, rajtunk kivül egy 7 hónapos kislánnyal voltak ott a szülei. Holnap is megyünk és csütörtökig mindennap.Hétvégén is fogadnak pacienseket.Csak ajánlani tudom, akár megelőzésképpen is!
Holnap Zoli megy KEndével, mert neki is mindig be van dugulva az orra, kipróbálja.

Kendus annyira elnyomta a só, hogy 7-kor ébredt, hazafelé10.30kor bealudt a kocsiba és 12-ig nyomta a szunyát.

1 megjegyzés: