Összes oldalmegjelenítés

2016. augusztus 2., kedd

Vonzalom a kukásautóhoz

Szerintem a legtöbb fiúgyermek vonzódik a kukásautóhoz. Amikor Kendus kicsi volt az volt a kedd reggeli programunk, hogy kiálltunk a kapuba és vártuk mikor viszik el a szemetünket.
Vincinél sincs ez másként. 3 év alatt lettek szelektív kukáink is. A pet palackok lapítása a gyerekek feladata, a papír hulladékot is ők viszik ki. Havonta egyszer jön az utcánkba a szelektív kukás, a környék utcáiba máskor szedik össze a hulladékot.
Hétfő délelőtt biciklizni mentünk a környékre(vagyis a fiúk bicóval jöttek, én loholtam utánuk, jó kis edzés...de miért nem fogyok?!)a szomszéd utcában észrevettem a kukást, a fiúk és Lili(ő is velünk volt, Ronival)tátott szájjal figyelték.
Jófejek, szimpatikusak voltak a kukások. Odahívták a gyerekeket, hogy ürítsék ők a kukát: húzzák fel a kart, ami felemeli a kukát, ürít és leenged. A két nagyobbik szendén pislogott, de nem mert odamenni. Vinci bátran odafutott hozzám, felvettem és lelkesen végezte a melót:)
A kukások megengedték, hogy három házon keresztül Vinci dolgozzon:)
Mindig mosolyognak, integetnek a kukások, nagyon bírják a srácokat.
Lili aztán kijelentette, hogy ő kukás akar lenni!




2 megjegyzés:

  1. Nemcsak a fiúk vonzódnak ehhez a dologhoz!Az én lányom is imádta még kisebb korában.Ha hallotta,hogy jönnek a kukások,már tiszta izgalomban volt.Felraktam az ablakpárkányra,onnan integetett nekik.Micsoda boldogság töltötte el,ha a kukások is visszaintegettek neki. :-)

    VálaszTörlés
  2. Jó arcok a kukások, mindig integetnek!

    VálaszTörlés