Összes oldalmegjelenítés

2016. augusztus 4., csütörtök

Lili szülinapi bulija

Lili 6 éves lett!
Kendus 4 hónapja volt pocakomban, amikor Lili megszületett. Pontosan emlékszem, a születése napjára. Meleg volt, Zsaklin hívott, hogy elfolyt a magzatvíz, vigyem be őket a kórházba. Ő navigált, én vezetem(nem tudtam hol van az Uzsoki). Sokat vártunk arra a társalgóban, hogy kijöjjön az orvos vagy a nagymama és közölje, hogy megvan a baba. Magamban arra gondoltam, hogy felköthetem a gatyám, ha ilyen sokáig tart egy szülés, akkor én azt neccesen fogom kibírni.(aztán láss csodát Kendus 1,5 óra alatt, Vinci 17 perc alatt megszületett)
Jó dolog, ha az embernek  korban hozzáillő unokatestvére van. Sokat bandáznak, közel lakunk egymáshoz.

A bulit július elején szerették volna tartani, de az időjárás mindig közbeszólt.
Múlt szombaton medencés-fagyizós-kisgyatyás idő volt. A party 3-kor kezdődött, a fiúk még javában durmoltak 3-kor, mi 4 körül értünk oda. Fürdőnadrágot, naptejet is tettem be.
Vinci egy nagyobb kislánnyal veszekedett a játékokon, rengeteg játéka van Lilinek, a gyerekeknek csak egyre volt szüksége, éppen arra, ami a másik kezében volt. Vittünk egy Jégvarázsos lufit, ami Vincinek annyira tetszett, hogy nem eresztette(Zoli azon parázott, hogy elengedi és elszáll)
Kendus volt ovistársa(Lili szomszédja)is a meghívottak között volt. Lili, mint a főnökasszony kijelentette, hogy az ő buliján csak a végén játszhat együtt a két fiú. A fiúk ezzel nem foglalkoztak és fociztak 4-től kb. 20.30-ig. Kisebb megszakításokra hagyták abba,pl: a tortázásnál és akkor, amikor becsobbantak a medencébe lehűteni magukat. Kendének este 20-kor jutott eszébe, hogy éhes(addig hiába hívtam, nem tartott igényt a fincsi bográcsban készült marhapörire), akkor egy emberes adagot bevágott, csak néztem, hova fér bele ennyi kaja...és hogy fog ezután éjjel aludni(nem okozott gondot)
Vinci is kipróbálta a medencét, de őt zavarta, hogy sokan vannak kis helyen és vizes lett a haja:)Különvonult és talált magának elfoglaltságot. Mindig szem előtt tartottuk, egyszer nem látom, kérdezem Zolit, hol van. Válasz: bent játszik. Elmélyülten rakosgatta a pénzt a játékautomatába és közbe odapisilt a fehér szőnyegre, még az sem zavarta, hogy alatta tócsa van...

Csokis tortát kapott Lili. Kende szereti a csokit, de a csokis tortát utálja...ellenben Vinci, hogy több férjen belé inkább kézzel evett, mint evőeszközzel.
Kendus nagyon elfáradt, annyira, hogy nem is értettük, miért sír. A 10 perces autóúton szóval tartottuk, nehogy bealudjon, mert muszáj volt fürdenie.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése