Összes oldalmegjelenítés

2016. augusztus 10., szerda

Vendégségben Edináéknál

Edina gimiben volt osztálytársam, pontosabban általános iskola hatodik osztályától(6 éves gimi+1 év előkészítő). Két barátnőm van a gimnáziumból, mindkettővel aktív a kapcsolatunk, pedig egyikük Vácon, másikuk Szécsényfelfaluba lakik.

A mostani találkozás apropója, hogy megszületett Luca baba Edina második kislánya. Luca babának a hangját nem hallottam, amíg ott voltunk. Ebédre érkeztünk és délután mentünk el. Én még ilyet nem láttam:) Evett, aludt, dajkáltam, Vinci a bölcsőben ringatta, nagyon nyugis 7 hetes kiscsaj.
Fiúk gyorsan otthon érezték magukat, Vinci Lettike szobájából kihordta a játékkonyha darabjait, talált duplót és játszott egyedül, mert Kendus nem volt igazán partner. Ő tévézett, evett, szaladgált.
Vinci ha fáradt(vagy ha görögdinnyét eszik)akkor bepisil, megmutattam neki a wc-t, egyszer el is ment...egyszer a szoba közepére pisilt(sajnos a kaki nem megy a wc-be, előfordult már, hogy sikerült, de legtöbbször elbújik és megy a gatyába, emiatt parázok)

Kende talált a tálalószekrényen egy 5000-t, megfogta a kezébe, röhögött nagyokat, megmutatta és visszaadtuk. Uh, nagyon ciki volt. Pedig tudja, hogy más dolgához nem nyúlunk, főleg nem más pénzéhez!!!
Előző nap Edina nagylánya és anyósa lagziba volt, desszertnek finom lagzis sütiket ettünk, kaptunk útravalónak is!
Miután mindenki teletömte a pocakját, kimentünk a földekre, Edináék mezőgazdasággal foglalkoznak(állatokkal is), most aratás van.
A fiúkat vitték volna egy körre, de Vinci sírva fakadt, zavarta a zaj, Kende inkább az Apjával ment sétálni. Egy álló traktorba Vinci a kormány mögé ült, rákérdeztem, hogy be tudja indítani?!Autót képes beindítani, mi lesz itt még?!

Hazafele jövet elmentünk Dédihez és Laciékhoz is. Dédinél a gyerekek megállnak a kamra ajtó előtt és várják a nyalánkságot!Megtalálták a tavaly otthagyott építőjátékot, aminek hiába van 50 darabja mégis összevesztek rajta.
Hazafele csönd és nyugi volt a kocsiban!


2 megjegyzés:

  1. Látszik, hogy élvezték a fiúk a napot :)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig jól érezzük magunkat,ha Edináékhoz megyünk, akkor én "haza"is megyek.

      Törlés