Összes oldalmegjelenítés

2016. július 11., hétfő

Vendégségben Hannáéknál

Ritkán találkozunk, nehezen tudunk időpontot egyeztetni, pedig nem nagy a távolság köztünk.
Hanna anyukájával akkor ismerkedtem össze, amikor elkezdetem Kendével baba-mama tornára járni(Előttem van a kép, ahogy Kendus ott forog hasról-hátra és én irtó büszke voltam rá!)
Rögtön megtaláltuk a közös hangot. A második gyermekünk születése között 5 hónap különbség van.
Neki két lánya,nekem két fiam van.
Vinci születése után nem ismerkedtem össze olyan anyukával, akivel később bandázhatunk volna. Neki nincs olyan kis pajtija, mint Kendusnak anno ennyi idősen. De majd az oviban!

Ha lányos családhoz megyünk vendégségbe, akkor kihagyhatatlan ajándék a virág. Most valahogy egyik fiú sem akart lovag lenni és azt akarták, hogy én adjam át a csokrot.
Kendus Hannával és mi felnőttek is mindig ott folytatjuk a beszélgetést,ahol abbahagytuk(nem probléma, hogy kb. 4-5 hónappal azelőtt találkoztunk)
Fodrászkodtak
A gyerekek szaladgáltak,Vinci rákapott a hintázásra, Hanna bemutatta az akrobatikus mutatványait(hihetetlen mennyire hajlékony). Időnként felbukkant a szomszéd kiscica, nyüstölték rendesen. Vinci is a kezébe vette simogatni és onnantól fogva nem eresztette. A négy gyerek leült a bejárat előtti lépcsőre és mindenki kezébe vehette egy kis tapira(simogatásra) a cicust.
 A legkisebb(Vinci)úgy gondolta, hogy amíg ott vagyunk,addig a macska maradjon nyugton az ölébe, másnak nem adja oda, hiába kérték tőle szépen. Ő odacsapott Sárika arcára. Verekszik, az első eszköz, ha valamit nem kap meg vagy valami nem úgy van, ahogy ő azt elképzelte.Ad feladatot rendesen.
Már nem emlékszem, de valahogy el lehetett onnan csalogatni , elengedte a macskát.

Előkerültek a "lányos"játékok. A legnagyobb sikere egy olyan gyurmakészletnek volt, ahol a baba haja-gyurma és azt kell fazonra vágni, igazítani.
Volt kincskeresés, evés-ivás, dínom-dánom.
A limonádénál is volt harc-talán a pohár/szívószál színe miatt. A végén borult minden a teraszon.
Vinci imádja a hasát, amikor végigkóstolt mindent-a keksztől a gyümölcsig, akkor még két nutellás, tejszínhabos palacsintát benyomott, a házigazdák csak ámultak, hogy fér el benne a felnőtt adag...pláné, hogy kér még(nem éheztetjük őt)
A két nagy elmélyült színezésbe kezdett, nehezen lehetett hazacsalogatni őket.

2 megjegyzés: