2016. július 2., szombat

Gárdony

Zoli már egy ideje mondogatja, hogy menjünk le fürödni a Velencei tóhoz. Most, hogy itthon van és 11-16 között nem tud kint dolgozni, elterveztük, hogy pénteken pancsolós napot tartunk.
Nem sikerült elindulni 9-kor, mert ő még ezt meg azt megnézi a neten, 10.45-kor mondtam, ha nem indulunk most rögtön, akkor maradjunk itthon. Egyébként is rossz a kocsiban a klíma és Vinci nyűgös. Elég volt egyszer elmondani:)
Útközben beszélgettünk arról, hogy a fiúk születése előtt mennyit jártunk az Agárdi strandra koncertre. Meghallottuk napközben a rádióban, hogy melyik együttes lép fel este és az estét ott töltöttük. Ha jó hekket, rétest(parttól nem messze a nádfedeles házikóban árulják a 10-15 féle rétest), magyaros ételeket (Nádas étterem)akartok enni, akkor is jó hely Agárd.
Menet közben Vinci elaludt,
Továbbra is székmagasítóban hajlandó utazni
Kende is csöndben szemlélődött. A 7-es úton autóztunk, nincs matricánk. Álltunk a dugóban, szó szerint kb. 60 percen keresztül csak araszoltunk-mi lehet ott hétvégén?!
Sajnos útközben két kavics brutálisan felverődött az ablakra, ami betört és tovább repedt. Először azt hittem elütöttünk egy nagyobb testű madarat. Ennél nagyobb bajunk ne legyen, útközben láttunk balesetet is.
Ebédidőre felébredt Vinci is, rögtön mondta, hogy "nyam-nyam"(ezt tisztán, érthetően ejti).
Agárdon ebédeltünk,
aztán átmentünk Gárdonyba(kb. 5 perc autóval Agárdtól), ott gyerekbarát strand van.  Fizetős, 3 éves kortól kell Vincére is fizetni-tehát nem sokáig élvezhetjük az ingyenességet:), a felnőtt belépő olcsó.
Mitől gyerekbarát?3 lépcső-több helyen gumival fedett-után Kendének is kb. a hasáig ér a víz. Gondozott a strand: szappan, wc papír a mosdóban, külön pelenkázó, tiszta öltöző. Játszótér. Fiúk mezítláb szaladgáltak a parton, nincs eldobott szemét.
Két sárkányhajó állt a parton,
Vinci többször felkérezkedett rá, élvezte, hogy az enyhe hullám löki a hajót. Kendus az úszószemüvege nélkül nem megy be a vízbe. Folyamatosan hozta fel a hínárokat és azzal nyaggatott, hogy vigyünk haza belőle...
Ahhoz képest, hogy az autóban 31 fokot mutatott a hőmére, ahogy beléptünk a strandra beborult és szemerkélt. Napot nem éreztünk, enyhén fújt a szél, dideregve jöttek ki a vízből, Kendének már lilult a szája,
de akkor is bent akart maradni a tóba(elején volt a Velencei tó Balaton és Duna is)
Amikor már jobban elkezdett esni, összekaptuk magunkat és eljöttünk.

1. Jó lehetett, mi is tervezzük már rengeteg ideje, hogy a Velencei tóra megyünk strandolni (inkább Balcsisak vagyunk). Állítólag Agárdon van egy jó gyerekbarát strand, de nem tudom az mennyire az, mivel mi még nem voltunk :) ...

2. Jó lehetett, mi is tervezzük már rengeteg ideje, hogy a Velencei tóra megyünk strandolni (inkább Balcsisak vagyunk). Állítólag Agárdon van egy jó gyerekbarát strand, de nem tudom az mennyire az, mivel mi még nem voltunk :) ...