Összes oldalmegjelenítés

2016. június 22., szerda

Jégkrém, ahogy mi szeretjük!

Elég sok helyen lehet már jégkrém formát kapni, én évekkel ezelőtt az Ikeában vettem, ugyanazt tudja mindegyik, csak esetleg a méret eltérő lehet.
Ma gyümölcsöset rendeltek a fiúk. Áfonyát(egy kis dobozost)összeturmixoltam 2 dl natúr joghurttal és porcukrot tettem bele(mézzel is finom, a maiból én is ettem, ezért maradt ki a méz, allergiás vagyok rá). Ilyen egyszerű. 5 formánk van-eredetileg 6 volt, de valahol elveszett. A 'nyalókás'részbe beleöntöttem a gyümölcsös turmixot és 6 órára beraktam a fagyasztóba. Könnyű elkészíteni, tudjuk mi van benne és nagyon finom!
Holnapra csokisat kértek:)
A menet a következő: jó minőségű csokit lereszelek, natúr joghurttal összekeverem és mehet a fagyasztóba.
Vince azt mondta(mutatta), hogy neki a jégkrémezés volt a mai napban a legjobb. Idei első itthoni jégkrémezésünk.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése