Összes oldalmegjelenítés

2016. június 29., szerda

Aquaworld

Tamásékkal közös csopaki strandolást beszéltünk meg. Hajnalban(vasárnap) nálunk vihar volt, lemondtuk. Ők elmentek nélkülünk, mi nem voltunk bevállalósak. Még aznap hazajöttünk volna, nem kockáztattunk, mi lesz, ha ott is szakad az eső?
Délelőtt 9-kor az esőnek nyoma sem volt, sőt egész nap vakító napsütés...
Majd legközelebb.

Fiúk sokáig aludtak ebéd után. Zoli felvetette az Aquaworld-t programként, én semmi jónak nem vagyok az elrontója:)Jött velünk Erika is(Zoli nagylánya)
Soha nem voltam még az Aquaworld-ben(Zoli a nagyokkal járt már ott), azt hallottam, hogy baromi drága, de egyszer érdemes kipróbálni, mert, amit nyújt az egyedülálló.

17.30-ra mentünk. Utána kedvezményes jeggyel(after work a neve)zárásig lehet lubickolni. Még aznap megtudtam, hogy a szálloda résznél is be lehet menni, olcsóbb a belépő, de nincsenek csúszdák, látványelemek, "csak"úszkálni lehet. Még aznap azt is megtudtam, hogy rengetegen vannak, hiába van nyitva az összes jegypénztár, akkor is sokat kell sorban állni.
17.30-ra lecsengett a tömeg, sorban állnunk kb. 5 percet kellett,addig megettük a bejáratnál ingyen osztogatott Landliebe joghurtokat:)

Kint cuccoltunk le, több szabad napozóágy is volt. Hátul szuperül felszerelt játszótér várja a kicsiket(trambulinnal, hintákkal), mi kezdésnek becsobbantunk a legközelebbi kültéri medencébe. Vinci nem tűrte meg magán az új úszógumit(amikor megvette az Apja nem gondolta, hogy a rákot formázó fej, pont a gyerek feje előtt lesz, nem lát ki és nagyon zavaró)karban maradt meg.
Kendus felvette az úszószemüvegét és átváltozott halacskává:)Legtöbbször víz alatt volt a buksija, nagyon élvezte az egészet!
Kipróbáltuk a sodró medencét, a hullámot, nyak-hát masszázst, "bugyogtunk" a 34 fokos vízben.
Zoli Erikával többször csúszdázott.
Kendus a benti gyerekmedencénél lévő kétféle csúszdát próbálta ki.Az egyiknél közösen csúsztunk, én féltem, ő hangosan kacagott. Most úgy tűnik, hogy Vinci örökölte tőlem a csúszdáktól való rettegést, egyáltalán nem vonz, hogy pörögjek, villámsebességgel csobbanjak be a vízbe.
Vincit még a kétlépcsős mini csúszda sem érdekelte, helyette inkább a mellette lévő játszóház-féle.

Rengeteg élménymedence,  többféle csúszda van, emiatt is más, mint egy hagyományos strand. Láttam például vízen járó labdát, amibe belemászhatnak a gyerekek. A medencék hőfoka-amiket kipróbáltunk-kellemes volt.
A hely tiszta, a medencék mellett több úszómester sétál. Több zuhanyzó, wc van a medencék mellett.
Mi vittünk kaját, arról nem tudok nyilatkozni.

20-kor indultunk haza, az autóig vonszoltuk magunkat, jól elfáradtunk!Ottlétünk alatt egyszer jöttünk ki vacsorázni a vízből, akkor letudtuk a mosdót is.
Egy bakancslistás élmény kipipálva:)




3 megjegyzés:

  1. :-) Tőlünk itt van pár percnyire, oda hordtam Ákost úszótanfolyamra, de igazán soha nem vágytam vendégként bemenni... nem igazán szeretem a mű strandokat. Egyszer voltunk talán még egygyerekesként. Most viszont bennünk is felmerült egy ilyen 5 óra utáni buli lehetősége, mert a gyerekek biztosan élveznék.

    VálaszTörlés
  2. A strand számomra sem vonzó-gyerekként sem volt az.Még soha nem voltunk, Kendusnak nagyon bejött a strand, Vincinek a játszótér izgalmasabb volt, mint maga a fürdőzés.

    VálaszTörlés
  3. Mi már régebben voltunk itt (akkor még nem írtam blogot :) ), én sem vagyok oda az ilyen helyekért, de akkor Máté nagyon élvezte, Toma még csak 1 év körül volt, neki is jó volt, de most élvezné igazán ő is. Tervezzük mi is, hogy elmegyünk mostanában, bár tényleg baromi drága...

    VálaszTörlés