Összes oldalmegjelenítés

2016. június 3., péntek

Ilyen sem volt még

Soha nem fordult még velem elő, hogy az utolsó perceben esek be Kendusért az oviba.

 Hétfőtől-szerdáig 15-ra már ott vagyok az oviban érte, csütörtök-péntek karate van, 16.35-kor már ott csücsülök a kisszéken, van, hogy 16.45-ig tartja András bácsi az edzést és van, hogy 17-ig.
Könnyen beszélek, hogy 15-ra ott vagyok Kendéért az oviba, itthon vagyok, megtehetem. Általában 2-3 gyerkőcöt mindig elvisznek ebéd után, többet 15 körül és 16-kor szinte csak egy-két lurkó szaladgál az udvaron. Nézegetem az álláshirdetéseket, a legtöbb ember munkaideje 16, 16.30-ig tart és utána még oda kell érni az oviba. Többször jelzik az óvónők, hogy 16-ig vannak bent.
Nem tudom, mások hogyan oldják meg. Mi csak egymásra számíthatunk Zolival, de ő sokat külföldön van vagy ha Magyarországon, akkor is úton.

Tegnap délután leszakadt az ég(Kende úgy mondta, hogy "leesett az ég"), Zoli a kerület szélén volt bicóval, felhívott, hogy menjek érte kocsival. 16.20 körül indultam itthonról, belefutottam egy dugóba, sokáig  még csak araszolni sem tudtam, álltam egy helyben.
16.50 körül értem oda érte, az egyik szemem folyamatosan az órán volt. Onnan mentünk Kendusért az oviba.

Zokogva futott a karjaimba és csak azt hajtogatta, hogy nagyon-nagyon szeretlek Anya!Szorította a nyakam, megkérdeztem az edzőtől, hogy mi történt(nemrég volt hasonló szituáció, akkor piszkálta az egyik csoporttársa, ő meg nem mer szólni)
Szegénykém kinézett 16.30 körül és nem látott ott engem, sőt akkor sem, amikor a többi gyerekért jöttek.
Az ovitól pizzázni mentünk, de még az autóban is sírt, nehezen lehetett megvigasztalni.

Túl vagyunk az első pelusmentes kiruccanáson. Pizzériába többször rákérdeztem, hogy kell-e pisilnie, van egy kis játszósarok(csúszdával, kisházzal, talicskával, játékokkal)féltem, hogy belefeledkezik a játékba(hajlamos rá). Amikor érezte az ingert, akkor magától a mosdó felé vette az irányt(én meg futottam utána)

Nem emlékszem arra, hogy júniusban lázat kell csillapítani valamelyiküknek.
Vinci fürdés után vacogva szállt ki a kádból. Nála a láz egyértelmű jele, hogy lilul a keze/lába.
Csúnya váladékot szívok az orrából, szeptemberre jó lenne az önálló orrfújást megtanulnia.
Délelőtt bent maradtunk, hiába süt kint a nap, alig van étvágya, amikor rákérdezek, mit enne, akkor mutatja a tortát és a fagyit.
Csomagolópapírra rajzoltam autópályát, autóutat.
Azon szerepjátékoztunk.
Ha odafigyel, akkor megkülönbözteti az alapszíneket, de sokszor keveri őket.
Most is ebéd nélkül aludt el, magától ment be az ágyába(szoktatom le a kinti, babakocsis alvásról), magára húzta a takarót és más aludt is.

3 megjegyzés:

  1. Jobbulást! Csak 16-ig vannak az oviban? ügyelet? Itt 16.30-tól 17-ig van.

    VálaszTörlés
  2. Nálunk 16-kor kiürül az óvoda, nem értem, hogyan csinálják azok, akik dolgoznak.17-ig elvileg van ügyelet, előfordult egyszer, hogy karate után átmentünk a másik épületbe, ami akkor már zárva volt(két épületből áll az ovi)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, az egyik vesszőparipám: sem az óvoda, sem az iskola nincs tekintettel a szülők munkaidejére, és állandóan éreztetik, hogy elvárják, oldjuk meg. Minden program fél4-4 körül kezdődik... Nálunk a párom 4-ig dolgozik, de nála is közbejöhet valami, akkor nekem kell lelépnem (16.50-ig dolgozom elvileg). Szerencse, hogy le tudok lépni, de túl gyakran nem szeretem megtenni... (Ennél már csak az a jobb, amikor az óvodában mindig hangsúlyosan közlik, hogy szünet van, és csak ügyelet lesz, és összevont csoportok, és a szülők oldják meg valahogy a gyerek elhelyezését. Oké, de szünet az iskolában van...)

    VálaszTörlés