Összes oldalmegjelenítés

2015. november 1., vasárnap

Halloween

Mióta gyerekeim vannak, azóta létezik számomra Halloween is:)
Évről-évre egyre több minden kúszik be az életünkbe, ami ezzel az angolszász ünneppel kapcsolatos. Lehet, hogy jövőre már bulit is fogunk tartani:)Itthon még nincs szerintem kultúrája.
Tavaly nem farigcsáltam a fiúknak tököt, hanem Kendus kifestette, egyedi lett. Még Vinci nem volt abban a korban, hogy ilyenekben aktívan részt vegyen.
Idén nem az utolsó pillanatban kapkodtam, hanem már jó előre szóltam a  zöldségesnek a piacon, hogy szeretnék két közepes nagyságú tököt. Ritka alkalom, amikor Zolival kettesben megyünk piacozni, ő a pénzét a húsosnál költi el, én a tejboltba. Rá is kérdeztem, hogy kinek vesz itthonra fél disznót?!Mire a zöldségeshez értünk, már csak apró volt nálunk. A zöldséges  a megbeszéltek szerint hozta a két formás tököt, mire Zoli rákérdezett, hogy miért kell nekünk ebből kettő??(válaszom: tudod két fiad van...ez így nem teljesen igaz, a harmadik már nagykorú)Végül egy darabbal jöttünk haza.
Közben a tök ára a hét végére olcsóbb lett, vettem még egyet.
Szuper jó tökfaragási ötletekkel van tele a net, én a könnyebb utat választottam: lett szeme, szája, füle a töknek. Hiába van éles késem, nehéz megbirkózni vele. Minden délután, amikor már elég sötét van kivisszük a mécseseinket és meggyújtjuk. Bentről pedig figyelik, hogyan világít.

Szeretek kertészetbe járni, az egyszerű dekorációk, csokrok is szemet gyönyörködtetőek. Legutóbb megláttam egy kerámia Halloween tököt, ami rögtön haza is jött velem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése