Összes oldalmegjelenítés

2015. november 3., kedd

Csintalan Vince ismét jelentkezik

Vinci hamarabb elalszik napközben(is), mint a tesója. Az őszi szünetben Kende kifejezett kérése volt, hogy a nagyágyban bújunk össze, miután Vinci elaludt. Ott még meséltem a választott könyvből, ami "nagyoknak"szól.
Kendével együtt elaludtam, közben Vinci felébredt én továbbra is szunyáltam. Arra ugrottam ki az ágyból, hogy Vinci torka szakadtából ordít.
Magára húzta a gardrób szekrény két ajtaját, beszorult. Közben észrevettem, hogy minden csupa vaj.
Az lehetett a háttérbe, hogy Vini átment önkiszolgáló üzemmódba. Felmászott a konyhaasztalra(egyébként mindenre felmászik, húzza a széket és megszerzi a kiszemelt tárgyat, nincs előtte akadály)és megette a teavajat!A vaj nálunk mindig a konyhaasztalon van, egy kézműves tartóba(kivéve a kánikulai időszakot)Különleges ízlése van a fiamnak :imádja a vajat, kacsazsírt magába. Persze nem engedem, hogy zsiradékot magába fogyasszon!

Egy másik eset: felmászik az íróasztalom fiókjaihoz és kiönti a tartalmát.
Miután minden fiók kiürült, tovább megy és keres magának más elfoglaltságot, pl: kukát tologat és pakol belőle vagy a porszívó csövével rendezkedik a konyhapulton.

Nincs macskánk, de macskaszarunk mindig van. A szomszédok állatai előszeretettel használják az előkertünk homokos részét. Hiába szedem össze egy nap egyszer, Vinci mindig talál néhány kakikt, amibe jobb esetbe csak belelép....

Nincs egy szusszanásnyi ideje sem az embernek mellette, ő mindig tesz-vesz. Minden háztartási munkába bevonom, amit ő élvez is, főleg a főzést szereti.
Egy valami teljesen leköti, amíg én pl. felmosok. Halász Judit számok, hallgatja és tátva marad a szája, közben még a keze a táncol.
Tervezem, hogy elmegyünk koncertre, de a 11-es kezdési időpontokkal még nem békültem ki.

2 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó, hogy ennyi volt a krupp, nagyon ügyesen túlvészeltétek, főleg egyedül... Igazi kis huncut Vinci :), de jó, hogy már ilyen jól van :) !

    VálaszTörlés
  2. Szerencsére ez a krupp nem volt a legdurvább, az ismerősöktől durva sztorikat hallottam.

    VálaszTörlés