Összes oldalmegjelenítés

2015. május 26., kedd

Két keréken

Kendus pótkerék nélkül bicózik!Egy új korszak kezdete Kendus életében!
Gyorsan megtanult egyensúlyozni, biztos a futóbiciklis múltnak köszönhetően, elindulásnál és megállásnál kell(et)eddig segíteni. Na meg a fékezés: volt, hogy kontrázott és letette a lábát, de már ez is a múlté. Az ülés mögötti biztonsági rúd még ott figyel.
16-os méretű a biciklije, nem a legkisebb és súlya is van.
Büszke vagyok Rá nagyon!Hogy mennyit küzdöttem  születése óta a mozgásfejlesztésével....hogy az első évben azt írták az ovis értékelésébe, hogy összerendezetlen a mozgása. Ennek ellenére ő az első a csoportban(tudomásom szerint) aki kétkerekűvel közlekedik, ja és ő a legfiatalabb!
Videót még nem tudtam készíteni(de ami késik, nem múlik), mert amíg ő bicóval jön mellettem, addig mögöttem a nagybicón ül Vini.

2 megjegyzés:

  1. Én esküszöm a futóbiciklire. Ákosnak nem volt, valamiért úgy gondoltuk, hogy a motor és a pótkerekes bicikli közé beiktatni felesleges. Rosszul gondoltuk. Egy ideig próbálgattuk a biciklizést 4 évesen, aztán kölcsönkaptunk egy futóbiciklit, és azzal száguldozott, majd simán átült a biciklire. Nála is csak a futóbiciklitől eltérő alkatrészek kezelése (fékezés) okozott kb. két percig problémát. Így Ábel kétévesen megkapta a futóbiciklit, és ha ránő Ákos korábbi biciklijére, azt fogja örökölni. Egyébként ez is nagyon nehéz, mint kiderült, a féktől függ, a hátsó fék a pedállal működik, mint az én gyerekkoromban (hogy is hívják ezt?), de az új bicikli már a kormányon.
    Szóval... gratulálok Kendusnak! :-)

    VálaszTörlés
  2. Vinit nálunk nem köti le a motor, váltott lábbal hajtja kb. 3 métert és leszáll róla. Kendust anno nem tudtuk leszedni róla, annyira széthasználta a kismotort, hogy a végén a kukába landolt, alig volt kereke.
    Vininél is a futóbicó izgalmasabb, bár még a lába nem ér le róla, talán nyár végére.

    VálaszTörlés