Összes oldalmegjelenítés

2015. május 10., vasárnap

Becsajozott a fiam!

Vinci belevaló, vagány kisfiú. Már látom a szemeim előtt, hogy sok csaja lesz, buknak rá(majd)a lányok. Előfordul, hogy a nagyobbnak is ő kerít majd valakit.
Köki játszóterén voltunk, pontos előzményeket nem tudok, amíg az Apjuk felügyelte őket, addig én turiztam. Amikor felmentem a tetőkertbe, akkor Vinci észre sem vett engem, ment a lány után.mint egy kis palotapincsi. Apja mesélte, ha a lány elfutott, Vini ment utána és le sem vette a lánykáról a szemét. Zenkének(még soha nem hallottam ezt a nevet)hívták és 8 éves és nagyon helyes(hosszú barna haja, kerek pofija, mosolygós szája volt)Jó ízlése van a fiamnak.
 Na, a tapasztaltakra bukik:)A korkülönbség nem érdekelte:) Kislány anyukája mondta neki, hogy pár év és eltörpül a korkülönbség.
Miután elmondtam, hogy Vincének hívják a kisherceget, utána már a nevén is szólította. Vinci nem tud felmászni a nagy csúszdához, Zenke ment vele a babarészleghez. Ugrókötelezett velünk(sajnos esett is, kilyukadt a nadrágja), gurította a labdát Vininek. Abszolút partnerként kezelte őt.
Amikor elment az anyukájával, akkor Vini egy darabig kísérte őket és mondta, hogy "el".
Kendustól is megkérdeztem, hogy tetszett-e neki a lány, de ő észre sem vette.
Hazafelé egy boltban összefutottunk, ahol integettek egymásnak. Cukik voltak!Sajnálom, hogy fényképet nem csináltam!

2 megjegyzés: