Összes oldalmegjelenítés

2015. május 13., szerda

Eladó a bölcsőnk!

Nehéz tőle megválni. Nagyon nehéz. Már egy ideje a teraszra van száműzve. Ez egy olyan tárgy, ami, ha tehetném megtartanám az unokámnak. Több,mint szépség. Az első volt, amit megvettünk Kendének. Kende, akkor a pocakban 8 hetes volt! Aztán megörökölte Vince.
Az interneten akadtam rá, megmutattam Zolinak, ő is beleszeretett. Másnap elmentünk érte Gödre,mai napig él az agyamba, ahogyan hazahoztuk. A készítője elmesélte a bölcső előtörténetét, benne van a szíve-lelke.Tulajdonosai is boldogan használták, kinőtték és továbbadták. Most mi is továbbadnánk ezt a gyönyörű darabot.
Tömör fából készült, pontosan éger-és juharfából,(ezért van súlya rendesen) kézzel festettek a mintái. Egyedi darab.A lábai is csodálatosan kimunkáltak. Készítettünk bele egy szivacsot.
Konyhában volt a helye, amíg ettem, ringattam a lábammal a fiúkat. Megnyugodtak benne. Szép emlékeim fűződnek hozzá.






3 megjegyzés:

  1. De gyönyörű! Én elraknám az unokámnak!:-)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű! Biztos nem válnék meg tőle... Ilyet még egyet nem találsz.

    VálaszTörlés
  3. Felújítás előtt állunk,kevés a helyünk. Sajnálom eladni, mert a szívemhez nőtt és gyönyörű. Aki megveszi, biztosan örömét leli benne, ahogy mi is.

    VálaszTörlés