Összes oldalmegjelenítés

2015. május 3., vasárnap

Anyák napja

                                            Osváth Erzsébet: Meséltél, meséltél

                                                  Velem voltál örömömben
                                                     Velem voltál bajban.
                                                Velem voltál, ha sírtam,
                                                   Velem voltál, ha kacagtam.
                                                  Meséltél és meséltél,
                                                  igazakat, szépet.
                                                     Kívántam, hogy a meséd
                                                sose érjen véget.
                                                   Mit adtam én cserébe?
                                                Te azt sosem kérted.
                                                   De talán a két szemem
                                                  elárulta néked.

Életem első Anyák napi műsorán ezt mondta nekem Kendus.
Az egészet titokban kellett(volna)tartania, de itthon gyakorolt és elmondta, elénekelte a dalát. Aranyos volt, az elejét nem értette és azt mondja örömömben helyett, hogy körömben?!Ez meg mit jelent kérdezem tőle? Hát, hogy fáj a körmöd,elmész orvoshoz és veled megyek:)
Meghatódtam, egyébként is érzékeny vagyok, de a műsor végére elpityeregtem magam. Az első sorban ültem, három rövid mesejátékot adtak elő a gyerekek, mindenkinek jutott benne szerep. Ő a "répás" mesében volt a kutya
(orosz népmese, a pontos címét nem tudom, arról szól, hogy többen húzzák a répát)annyit kellett mondania, hogy "gyere cica, húzzad te is!". Amikor ő következett rám nézett és annyi mondott, hogy Anya!....óvónéni mondta neki, "gyere cica, húzzad te is!"-mondjad Kende!
Olyan halkan susmogta az orra alatt, hogy csak én hallottam. Izgultam érte rendesen, délelőtt nem volt oviba, mert Erika ballagásán jártunk, a délutáni főpróbára vittem be. Szokásához híven hajnalban kelt, délutánra már leketyeg, ami abban mutatkozik meg, hogy hisztizik, de aznap valahogy kimaradt a nyafogás részéről.
Ajándékot is kaptam!Képeslapot rajzzal és egy nyaklánccal, amin van egy medál.
Két oldalán kétféle színnel, tudom majd a ruháimhoz variálni. Ezt is titokba kellett(volna)tartania.
Egyik este festem a körmöm, nem sűrűn csinálok ilyet. Kérdezi, hogy mit csinálok. Alaposan szemügyre veszi a körömlakkot és már duruzsolja is: I. néni körömlakkjával festem neked a meglepetés medált a nyakláncra:)Így is meglepődtem és nagyon-nagyon örültem neki!
Szívfacsaró volt látni, hogy több gyerek sír, mert vagy késve vagy el sem jöttek a szülők a műsorra.
Ma reggel gyönyörű rózsacsokrot kaptam a fiúktól, közösen is felköszöntöttek. Kendus megkérdezte, ha már van Anyák napja, akkor mikor van Apák napja?

1 megjegyzés: